coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سری گوشی‌های گلکسی S24 از تصاویر پس‌زمینه همیشه روشن پشتیبانی می‌کنند

دیشب مراسم معرفی سری گوشی‌های گلکسی S24 برگزار شد و جدیدترین ویژگی‌های این سری محصولات را به نمایش درآمد؛ در این مراسم مشخص شد که جدیدترین گوشی‌های رده بالای سامسونگ  یعنی گلکسی S24 ،S24 اولترا و S24 پلاس اولین تلفن‌هایی هستند که One UI 6.1 را پشتیبانی می‌کنند.

نسخه جدید One UI چندین قابلیت جدید به پرچمداران سامسونگ اضافه کرده که بیشتر این ویژگی‌ها از هوش مصنوعی و پردازنده جدیدتر پشتیبانی می‌کنند. آنها همچنین صفحه نمایش های بهبود یافته ای دارند که روشن‌تر، پاسخگوتر و کم مصرف‌تر هستند.

بیشتر بخوانید: سامسونگ گلکسی S24 اولترا معرفی شد؛ غول گوشی‌های هوشمند به بازار می‌آید

صفحه نمایش این سه گوشی که از نسخه بهبودیافته AoD (حالت همیشه روشن) بهره می‌برند قابل تنظی‌‌م‌ترهستند .

سه محصول جدید سامسونگ، دارای نسخه ارتقا یافته حالت AoD هستند که نه تنها از نمادهای ساعت و اعلان‌ها، بلکه از تصاویر پس زمینه و ویجت ها نیز پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که وقتی گلکسی S24 خود را قفل می‌کنید، کاغذدیواری صفحه قفل کم‌رنگ‌تر شده و اطلاعات ویجت‌ها به همراه ویجت معمول ساعت، پخش‌کننده موسیقی و نمادهای اعلان نمایش داده می‌شوند. همچنین وقتی صفحه را روشن یا خاموش می‌کنید، یک انیمیشن شگفت‌انگیز برای تصویر زمینه مشاهده خواهید کرد.

لیست ویجت هایی که در این دستگاه‌ها از آن پشتیبانی می‌شوند شامل تقویم (برنامه)، ساعت (زنگ هشدار آینده)، یادآوری (یادآوری امروز)، سلامت سامسونگ (فعالیت روزانه)، سیستم (وضعیت باتری) و آب و هوا (کیفیت هوا، احتمال باران، دمای فعلی، فاز قمری) و زمان طلوع/غروب خورشید است. البته بسته به اینکه بخواهید والپیپرها و ویجت ها در AoD نمایش داده شوند، می توانید این ویژگی را فعال یا غیرفعال کنید.

این نسخه بهبودیافته AoD احتمالاً به دلیل نسل جدید پنل OLED که از نرخ رفرش تا 1 هرتز پشتیبانی می کند امکان پذیر است. چنین نرخ تازه سازی پایینی به این معنی است که صفحه نمایش در هنگام نمایش کاغذ دیواری انرژی زیادی مصرف نمی کند. سامسونگ اولین برند گوشی هوشمندی بود که AoD را معرفی کرد و اولین بار در سال 2016 با گلکسی اس 7 به جهان عرضه شد. با این حال، این ویژگی ادامه‌دار نبود و اپل اولین کسی بود که در سال 2022 با آیفون 14 پرو پشتیبانی از کاغذ دیواری و ویجت‌ها را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مشخصات سری گوشی‌های گلکسی S24 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر