coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات دوربین شیائومی ۱۴ اولترا رسما اعلام شد [+ نمونه تصاویر]

مدت‌هاست که همه منتظرگوشی هوشمند جدید شیائومی هستند. اکنون با نزدیک شدن به زمان عرضه این شرکت، مشخصات دوربین شیائومی ۱۴ اولترا را اعلام کرد.

شیائومی قرار است در 25 فوریه گوشی Xiaomi 14 Ultra را به صورت جهانی معرفی کند. با این حال، این برند ابتدا یک رویداد معرفی اختصاصی در چین در تاریخ 22 فوریه برگزار خواهد کرد تا از پریمیوم‌ترین گوشی پرچمدار خود رونمایی کند. دیروز شیائومی چندین تصویر منتشر کرد که طراحی این دستگاه را به نمایش می گذاشت. امروز، این شرکت جزئیات دوربین های اصلی را به طور رسمی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: عکس های رسمی شیائومی 14 اولترا پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

مشخصات دوربین شیائومی ۱۴ اولترا

شیائومی مجموعه‌ای از تیزرها و نمونه عکس‌هایی که با دوربین 14 Ultra تهیه شده را به اشتراک گذاشته که با بیشتر مشخصاتی که پیش‌تر فاش شده بود، مطابقت دارد. این برند تایید کرده است که Xiaomi 14 Ultra به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی LYT-900 مجهز خواهد شد. این نسل دوم سنسور دوربین یک اینچی سونی است که جایگزین دوربین اصلی سونی IMX989 می‌شود که سال گذشته در شیائومی 13 اولترا قرار گرفته بود. دوربین اصلی 14 Ultra از دیافراگم متغیر f/1.63 تا f/4.0 پشتیبانی می‌کند.

14 اولترا یک سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی IMX858 در اختیار کاربران قرار داده که دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 75 میلی‌متر و زوم اپتیکال 3.2 برابر را ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین تأیید کرد که 14 Ultra دارای یک دوربین تله فوتو پریسکوپ سونی IMX858 50 مگاپیکسلی بوده که از دیافراگم f/2.5، فاصله کانونی 120 میلی‌متر و زوم اپتیکال 5 برابر بهره می‌برد.

این شرکت هنوز جزئیات لنز اولترا واید 14 اولترا را تایید نکرده اما احتمالا این دستگاه دارای لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی ماکرو است که در مدل قبلی هم دیده می‌شد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که شیائومی 14 اولترا دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی AMOLED 2K 120 هرتزی، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری 5300 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ بی سیم 90 واتی و 50 واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید 14 HyperOS اجرا شود. برای عکس‌های سلفی، این دستگاه احتمالا دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی را ارائه می‌هد. همچنین انتظار می‌رود که تا 16 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 را پشتیبانی کند.

شیائومی مجموعه‌ای از تصاویر تهیه شده با دوربین 14 Ultra را به اشتراک گذاشته است تا به صورت اجمالی کاربران را از کیفیت این دستگاه آگاه کند. تصاویر در نگاه اول چشمگیر به نظر می‌رسند، اما به هر حال برای کشف واقعیت باید تا زمان عرضه این گوشی منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مشخصات دوربین شیائومی ۱۴ اولترا چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر