coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوگل فیگورین نماد اندروید را برای فروش عرضه کرد

فروشگاه رسمی محصولات گوگل به تازگی چیزی ویژه برای عاشقان اندروید معرفی کرده است. این محصول چیزی نیست جز فیگورین نماد اندروید به نام ربات.

در میان محصولات متنوع از قمقمه تا عینک آفتاب، یک افزودنی ویژه به نام “The Android Classic Collectible figure” به بازار آمده است. این محصول مطمئناً توجه طرفداران حرفه‌ای اندروید را به خود جلب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: با ویژگی Notification Cooldown در اندروید 15 آشنا شوید

مشخصات فیگورین نماد اندروید

این فیگور کلکسیونی بامزه در ارتفاع 3 اینچ و بازوهای قابل حرکت طراحی شده است. به نظر می‌رسد گوگل از تولید این مجسمه قصد داشته شخصیتی به نماد معروفش ببخشد.

قیمت فیگورین نماد اندروید 16 دلارتعیین شده و به نوعی بیانگر مساله D3 جدید و روح پایدارجامعه اندروید دارد. هرچند که سازنده این فیگور هنوز مشخص نیست اما بسته‌بندی و طراحی آن به همکاری با سری عروسک‌های مجموعه اندروید Dead  Zebra  اشاره دارد که به دلیل آنتن قابل حرکت و سبک منحصر به فرد خود مشهورند.

فیگورین نماد اندروید

این محصول تنها یک فیگور نمادین نیست بلکه قطعه ای از تاریخ اندروید است که جوهر سیستم عامل محبوب گوگل را در یک فرمی که طرفداران می‌توانند به آن نزدیک شوند، به تصویر می‌کشد.

مجسمه نماد اندروید فقط از طریق فروشگاه آنلاین گوگل در ایالات متحده در دسترس بوده و با وجود هزینه باز اضافی که داشته به سرعت فروش رفت. طبق آخرین آمار تنها 150 عدد از آن باقی مانده که نشان از اشتیاق و استقبال طرفداران اندروید دارد.

علاوه بر این، گوگل تیشرتی سیاه‌رنگ به نام Hello Android Black Tee نیز عرضه که در گوشه‌ی آستین آن نماد اندروید دوخته شده و به قیمت 28 دلار به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

لطفا نظرات خود را درباره‌ی فیگورین نماد اندروید با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر