;
coinex

آگهی تلویزیونی سامسونگ برای نمایش قابلیتی که آیفون فاقد آن است

مدت کوتاهی پس از اینکه اپل، آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس را معرفی کرد، سامسونگ یک آگهی تلویزیونی جدید پخش کرد که در آن یکی از ویژگی هایی را که گوشی های اخیر اپل ارائه نمی دهند (وهیچ آیفونی ارائه نداده است)، نشان داد.

مدت کوتاهی پس از اینکه اپل، آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس را معرفی کرد، سامسونگ یک آگهی تلویزیونی جدید پخش کرد که در آن یکی از ویژگی هایی را که گوشی های اخیر اپل ارائه نمی دهند (و همچنین هیچ آیفونی ارائه نداده است)، نشان داد.

شعار آگهی بازرگانی جدید سامسونگ این است، “این یک گوشی نیست، این یک گلکسی (Galaxy، کهکشان) است” (It’s not a phone , it’s a Galaxy)- که به نظر می رسد به یک طریقی در پاسخ به این شعار اپل “if it’s not an iPhone, it’s not an iPhone” می باشد. در حقیقت، این آگهی بازرگانی یک گوشی آیفون ۶ پلاس را برای چند لحظه ی کوتاه نشان می دهد، فقط به این خاطر که این واقعیت را که از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند، برجسته کند. در همان زمان این نکته را یادآور می شود که هر دو گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۵ (Galaxy Note 5) و گلکسی اس۶ اج پلاس (+Galaxy S6 edge) از این قابلیت به صورت پیش فرض بهره مند می باشند.

همانطور که ممکن است بدانید، سامسونگ گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس۶ اج پلاس هم اکنون به منظور خرید در دسترس می باشند. گوشی های آیفون در ۱۲ سپتامبر به منظور پیش خرید در دسترس قرار می گیرند.

آیا شما به خاطر این قابلیتی که در آیفون موجود نیست، ترجیح می دهید که از گوشی های گلکسی سامسونگ خریداری کنید؟

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خخخخخ دمش گرم

    پاسخ