;
coinex

اچ تی سی می گوید اپل از او تقلید می کند

اچ تی سی می گوید اپل از او تقلید می کنددر اوایل این هفته گوشی هوشمند اچ تی سی وان A9 ، چهره خود را به جهان نشان داد، و همانطور که شاید متوجه شده باشید، ظاهر آن، بسیار شبیه به آی فون است.

یکی از  مدیران اجرایی اچ تی سی در روز چهارشنبه گفت که جداول زمانی باید برای برداشت اتهامات تقلید طراحی آنها  از اپل بررسی شود.
جک تانگ رئیس اچ تی سی شمال آسیای بیان کرد: “ما کپی نمی کنیم” و همچنین افزود “ما یک گوشی با روکش یکپارچه فلزی در سال 2013 تولید کردیم، این اپل است که در طراحی آنتن پشت گوشی از ما تقلید کرد.”

از طرفی در سال 2012 گوشی اچ تی سی وان اس( One S ) دارای یک سطح سرامیک مانند بود که در واقع خیلی پیش تر از معرفی آی فون 6 اپل، این طراحی را به همراه داشته است.

تانگ در توضیحاتش، با اشاره به گوشی اچ تی سی وان M7، گوشی که در 2013 منتشر شد و نه تنها دو خط یکرنگ افقی در طراحی پشت گوشی نمایان بود بلکه این دو خط یک راه جدید برای جهت دهی آنتن بر روی یک گوشی با روکش فلزی مطرح کرده بود.
تانگ تاکید کرد: “A9 بسیار باریک تر و سبک تر از گوشی های با روکش فلزی قبلی ما می باشد، این تغییر و تحول است و ما در حال کپی کردن نیستیم.”

حال ما باید ببینیم که آیا اپل با این بیانات و شواهد موافق است، و اینکه آیا مصرف کنندگان خرید یک دستگاه اندروید 6.0 که ظاهری مانند آی فون دارد را به جای خرید مستقیم آی فون، انتخاب می کنند یا خیر.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر