coinex
راهنمای خرید تکراتو

Pebble Time Round به زودی در دسترس قرار می گیرد

Pebble Time Round. Pebble Tim Round یکی از سبک ترین و باریک ترین ساعت های هوشمند جهان در روز یکشنبه در بست بای و فروشگاه های دیگر در ایالات متحده عرضه خواهد شد

Pebble Tim Round یکی از سبک ترین و باریک ترین ساعت های هوشمند جهان در روز یکشنبه در بست بای و فروشگاه های دیگر در ایالات متحده عرضه خواهد شد و به مشتریان این فرصت داده می شود که از مدل های این ساعت دیدن کنند و هر شخص آن را در دست خود امتحان کند. این ساعت هوشمند در فروشگاه های آنلاین دیگری از جمله Amazon.com، BestBuy.com، Target.com و Pebble.com در دسترس قرار می گیرد.

Pebble Time Round تمام قابلیت هایی که طرفداران در دو نسل گذشته به آن علاقمند بوده اند را به همراه دارد و دارای یک بدنه ی جدید، درجه یک و گرد می باشد و ادعا می شود که باریکترین و سبک ترین ساعت هوشمند در جهان است. وزن این ساعت ۲۸ گرم و ضخامت آن دقیقا ۷.۵ میلی متر می باشد و از نظر رنگی هم شبیه به همان پبل تایم مربعی با صفحه نمایش جوهر الکترونیکی است.

این ساعت هوشمند دارای عمر باتری طولانی، شارژ سریع دقیقه ای و یک بدنه ی مقاوم در برابر ضربه می باشد. این سازنده ی ساعت هوشمند از همان ابتدا با هدف طراحی ساعت هوشمند مناسب و با کیفیت و طراحی سازگار با هر مچ دستی شروع به کار کرد.

این اولین ساعت هوشمندی است که برای مچ دست های کوچک عالی به نظر می رسد. نخستین اندازه ای که این ساعت ارائه می دهد با یک بند با اندازه ی ۲۰ میلی متری و یا ۱۴ میلی متری است که برای مچ های باریک متناسب است. رنگ هایی که این ساعت هوشمند ارائه می دهد عبارتند از مشکی، نقره ای و یک نسخه ی ویژه ی طلایی که منحصرا برای بند ۱۴ میلی متری می باشد.

از تاریخ ۸ نوامبر می توانید این ساعت را از خرده فروشان آنلاین مانند آمازون، بست بای، تارگت و البته خود پبل خریداری کنید. همچنین اگر می خواهید اولین کسی باشید که کار با این ساعت را تجربه می کنید، می توانید از بست بای و فروشگاه های تارگت این ساعت هوشمند را پیش خرید کنید. ارسال این ساعت های پیش خرید شده از روز یکشنبه آغاز می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر