;
coinex

آیا ساعت هوشمند شیائومی در سوم آذر ماه رونمایی می شود؟

انتظار می رود در روز سه شنبه، ۲۴ نوامبر (۳ آذر) پیش رو، شیائومی از گوشی جدید تمام فلز خود، شیائومی ردمی نوت ۲ پرو (Xiaomi Redmi Note 2 Pro) رونمایی نماید و گفته می شود که این، اولین گوشی هوشمند این شرکت است که از اسکنر اثر انگشت استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن، دیروز متوجه شدیم که شیائومی می پد ۲ (Mi Pad 2) نیز در طول این رویداد معرفی خواهد شد، همچنین برخی احتمالات حاکی از آن است که گوشی شیائومی می ۵  که مدت ها چشم انتظارش بودیم نیز در طی این مراسم – کشیائومی آن را “Grand Finale” می نامد – معرفی گردد.

بر اساس منابعی در چین به نظر می رسد که شیائومی از یک گجت پوشیدنی جدید در قالب یک ساعت هوشمند پرده برداری خواهد کرد. ماه مارس گذشته شنیده می شد که شیائومی بر روی یک ساعت هوشمند با یک صفحه نمایش مدور و بزرگ کار می کند. ما همچنین از شیائومی انتظار داریم تا به پلتفرم اندروید روی آورده و این دستگاهش را بر مبنای پلتفرم اندروید ور (Android Wear) بنا نهد. البته اگر خاطرتان باشد، اوایل این ماه بود که شیائومی نسل جدید دستبند های هوشمند خود را تحت عنوان می بند Mi Band 1S) 1S) رونمایی کرد.

شیائومی برای رویداد روز سه شنبه هفته آینده خود، دعوت نامه رسانه ای منتشر کرده است. این شرکت همچنین 500 عدد بلیت برای مشتریانی که حضور فیزیکی در این همایش برایشان مهم نیست به فروش می رساند. با نزدیک شدن به روز سه شنبه سوم آذر ماه، ما انتظار درز اطلاعات بیشتری از مراسم “Grand Finale” شیائومی خواهیم داشت، پس همچنان با ما همراه باشید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر