;
coinex

پنت هاوسی زیبا واقع در سواحل چشم نواز فلوریدا

پنت هاوسی زیبا واقع در فلوریدا. اگر به دنبال یک تفریح متفاوت و خاطره انگیز هستید، می توانید به شهر ساحلی سانی آیلز بیچ در فلوریدا بروید و از اقامتگاه فوق العاده ی آن نهایت لذت را ببرید.

اگر به دنبال یک تفریح متفاوت و خاطره انگیز هستید، می توانید به شهر ساحلی سانی آیلز بیچ (Sunny Isles Beach) در فلوریدا بروید و از اقامتگاه فوق العاده ی آن نهایت لذت را ببرید. این ساختمان که به طور شگفت آوری لوکس است، دارای تراس هایی می باشد که به استخرهای خصوصی، تکنولوژی خانه ی هوشمند و سرویس های مناسب برای حیوانات اهلی مجهز می باشد.

سانی آیلز بیچ در شمال شرقی میامی دید (Miami-Dade) در ایالت فلوریدا واقع شده است. در نتیجه ساکنان این اقامتگاه ریتز کارلتون (Ritz-Carlton) می توانند از چشم انداز زیبای اقیانوس، شهر و ساحل لذت ببرند.

این ساختمان که توسط Arquitectonica و فضای داخلی آن توسط یک طراح ایتالیایی به نام Michele Bonan طراحی شده، دارای ۵۲ طبقه رو به دریا می باشد که بر روی یک سایت ۲.۲ هکتاری واقع شده است. این ساختمان در کل دارای ۲۱۲ واحد به همراه ۵ واحد پنت هاوس می باشد.

این ساختمان که توسط  Arquitectonica و فضای داخلی آن توسط یک طراح ایتالیایی به نام Michele Bonan طراحی شده، دارای ۵۲ طبقه رو به دریا می باشد که بر روی یک سایت ۲.۲ هکتاری واقع شده است.

ارتفاع سقف هریک از واحدها ۳ متر است و در واحدهای پنت هاوس این ارتفاع به ۴.۶ متر می رسد. هر طبقه دارای آسانسور خصوصی می باشد. همه ی واحدها با دسترسی به اینترنت سرعت بالا، وای فای و تکنولوژی خانه های هوشمند ارائه می شوند و چند واحد منتخب آن از تراس هایی به همراه استخرهای خصوصی و سرویس های خدماتی رخ نمایی می کنند.

ارتفاع سقف هریک از واحدها ۳ متر است و در واحدهای پنت هاوس این ارتفاع به ۴.۶ متر می رسد.

ساکنان این ساختمان می توانند از وسایل خانگی، فروشگاه مواد غذایی، آشپز شخصی، فروشگاه شخصی و … استفاده کنند. خدمات تفریحی و سرگرمی آن شامل آموزش شخصی تناسب اندام، اجاره قایق بادبانی، رزرو هواپیمای شخصی و پرواز خصوصی، رزرو گلف و رستوران، چشمه های معدنی و تئاتر می شوند.

یک باشگاه خصوصی در بالای این ساختمان و یک تراس مشرف به منطقه و اقیانوس، چشم اندازی عالی و پانوراما ارائه می دهد. این ساختمان ۸ سوئیت مهمان، یک اتاق رسانه و تئاتر، یک سالن و یک مرکز کسب و کار ارائه می دهد.

از جمله ویژگی های دیگر اقامتگاه ریتز کارلتون، یک ساحل خصوصی با کلبه های کوچک، یک استخر و یک رستوران ساحلی، سونا و جکوزی می باشد.

اقامتگاه ریتز کارلتون در سانی آیلز بیچ قرار است که تا سال ۲۰۱۸ تکمیل شود.

ساکنان این ساختمان می توانند از وسایل خانگی، فروشگاه مواد غذایی، آشپز شخصی، فروشگاه شخصی و ... استفاده کنند.

یک باشگاه خصوصی در بالای این ساختمان و یک تراس مشرف به منطقه و اقیانوس، چشم اندازی عالی و پانوراما ارائه می دهد. این ساختمان ۸ سوئیت مهمان، یک اتاق رسانه و تئاتر، یک سالن و یک مرکز کسب وکار ارائه می دهد.

از جمله ویژگی های دیگر اقامتگاه ریتز کارلتون، یک ساحل خصوصی با کلبه های کوچک، یک استخر و یک رستوران ساحلی، سونا و جکوزی می باشد.

.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر