;
coinex

سامسونگ گلکسی A9 پرو فقط در چین

سامسونگ گلکسی A9 پرو فقط در چین رونمایی خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A9 پرو فقط در چین رونمایی خواهد شد.

گوشی های سری A سامسونگ گلکسی برای کسانی که به دنبال دستگاه های میان رده هستند از سطح بالای کیفی برخوردار است. نسل اول این سری دارای بدنه یکپارچه ای بود و نسل دوم نیز که در ماه گذشته رونمایی شد، ویژگی طراحی آن با ساختار شیشه ای در جلو و قابی فلزی که گرداگرد آن را در بر گرفته بود، الهام گرفته از پرچمداران سال گذشته است.

نسل جدید دستگاه های گلکسی A، ترکیبی از گوشی های مختلف سامسونگ از جمله گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 که ارتقا قابل توجه ای در بسیاری از موارد داشته، است. سری جدید گلکسی A شامل برند گلکسی A9 با صفحه نمایش بسیار بزرگ است.

سامسونگ گلکسی A9 مشخصات خیلی خوبی را ارائه داده است. داشتن نمایشگر 6 اینچی فول اچ دی سوپر آمولد یکی از آن ها است. این گوشی از پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون 652 در کنار 3 گیگا بایت رم قدرت می گیرد، 32 گیگا بایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ا رتقا است. دوربین 13 مگا پیکسلی با یک فلاش LED در پشت و دوربینی 8 مگاپیکسلی در جلو برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. گلکسی A9 در کنار یک اسکنر اثر انگشت خوب و دکمه هوم از یک باتری غول پیکر 4000 میلی آمپر ساعتی نیز برخوردار بوده که زمان مکالمه خوبی را ارائه می دهد.

به گزارش وبسایت Sam Mobile، سامسونگ احتمالا بر روی نسخه دیگری از سامسونگ گلکسی A9 مشغول کار است. در حالیکه شماره سریال SM-A9000 متعلق به گلکسی A9 است، شماره مدل این گوشی جدید SM-A9100 بوده که احتمالا متعلق به گوشی رده بالای جدیدی بنام سامسونگ گلکسی A9 پرو (Galaxy A9 Pro) است. به گزارش این وبسایت سیستم عامل  A9100در حال توسعه است و ظاهرا این گوشی جدید برای بازار چین آماده خواهد شد اما در این گزارش به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

معمولا پسوند پرو (Pro)، نسخه ای از گوشی هایی را ارائه می دهد که نسبت به مدل معمولی آن از مشخصات بالاتری برخوردار بوده اما مبتنی بر همان طراحی سخت افزاری باشد.

گوشی گلکسی A9 از همان ابتدا مشخصات یک گوشی رده بالا را ارائه کرده اما شاید گلکسی A9 پرو بتواند نمایشگری با رزولوشن بالاتری را به ارمغان آورد. پردازنده ای با سرعت کلاک بیشتر و یا حافظه داخلی بزرگتری نسبت به گلکسی A9 ارائه دهد. و یا شاید این کمپانی قصد داشته باشد از گلکسی A9 پرو به عنوان یک پرچمدار جدید رونمایی کند.

سامسونگ گلکسی A9 پرو با فناوری هایی که در اختیار دارد قابلیت نام یک پرچمدار را خواهد داشت. اینکه کدام یک از این موارد رقم خواهد خورد موضوعی است که گذر زمان آن را مشخص می کند. پس در تکرا با ما همراه باشید.

سامسونگ گلکسی A9 پرو با فناوری هایی که در اختیار دارد قابلیت نام یک پرچمدار را خواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر