coinex
راهنمای خرید تکراتو

اضافه کردن استیکر به تصاویر در نسخه ی جدید توییتر

 اضافه کردن استیکر به تصاویر در نسخه ی جدید توییتر ، به زودی امکان پذیر خواهد شد.

اضافه کردن استیکر به تصاویر در نسخه ی جدید توییتر ، به زودی امکان پذیر خواهد شد.

گزارش شده است که توییتر یک ویژگی جدید را با کاربران محدود تست کرده است، این ویژگی، امکان اضافه کردن استیکر به عکس ها قبل از آپلود آن را در نسخه ی جدید توییتر فراهم می کند.

ممکن است توییتر ابن قابلیت جدید را “استیکرز” بنامد، اما برای افزودن آن، نام های دیگری را در دست بررسی دارد. Stamptags، Taptags و Stickits گزینه های موجود برای انتخاب نام اضافه کردن استیکر به تصویر در توییتر است.

تغییرات در نسخه ی جدید توییتر چیزی بیش از امکان اضافه کردن استیکر در تصاویر خواهد بود، توییتر برای کاربران امکانی فراهم می کند تا قادر باشند ببینند که چگونه افراد دیگر، از سراسر جهان همان عکس را ویرایش می کنند. همچنین تصاویری را که شما می توانید ویرایش کنید و در روند گفتگو و یا پست استفاده نمائید، پیشنهاد می دهد.

لازم به ذکر است که توییتر اولین کمپانی نخواهد بود که گزینه ای برای اضافه کردن استیکر به تصاویر، معرفی می کند.  سرویس های دیگر مانند فیس بوک نیز در حال حاضر این ویژگی را در دسترس دارد، همچنین اسنپ چت اجازه می دهد تا کاربران از اموجی در تصاویر و فیلم ها استفاده کنند. هنوز هیچ خبری از اینکه کی این قابلیت به توئیتر اضافه می شود، وجود ندارد.

توییتر به تازگی دهمین سالگرد خود را جشن گرفته است. به این مناسبت، اعلام کرد که حال حاضر 320 میلیون کاربر از جمله افراد مشهور دارد و همچنین در این پلت فرم روزانه 500 میلیون توییت و سالانه 200 میلیارد توئیت انجام می شود. مدیر عامل شرکت توییتر، جک دورسی همچنین تایید کرد که این پلت فرم ممکن است هرگز محدودیت 140 کاراکتری را حذف نمی کند و آن را به عنوان یک ویژگی برای “هویت منحصر به فرد” خود حفظ نماید.

.

.

منبع: gadgets


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر