;
coinex

ارائه آپدیت اندروید مارشمالو برای LG V10 توسط اپراتور AT&T

ارائه آپدیت اندروید مارشمالو برای LG V10 توسط اپراتور AT&T

ارائه آپدیت اندروید مارشمالو برای LG V10 که در ماه های گذشته توسط اپراتورهای تی-موبایل و ورایزون عرضه شده بود، این بار برای کاربران یکی دیگر از غول های اپراتوری یعنی AT&T عرضه می شود.

سال گذشته کمپانی ال جی گوشی هوشمند V10 خود را با یک صفحه نمایش بزرگ روانه بازار کرد. این گوشی از یک صفحه نمایش جانبی نیز بهره مند بود که به کاربر این امکان را می داد که بدون روشن کردن صفحه نمایش و تنها با یک نگاه بتواند اطلاعات مفیدی مثل تاریخ، زمان و نوتیفیکیشن ها را مشاهده کند و بنابراین طول عمر باتری افزایش یابد.

ال جی در ابتدا گوشی V10 خود را با اندروید لالی پاپ عرضه کرد اما در اواخر ماه گذشته میلادی، اپراتور ورایزون شروع به عرضه آپدیت اندروید مارشمالو برای LG V10 کرد و به دنبال آن در اوایل این ماه میلادی اپراتور تی-موبایل نیز این آپدیت را روانه گوشی های هوشمند LG V10 کرد. حال امروز دومین اپراتور بزرگ ایالات متحده اعلام کرد که می خواهد برای مشترکین خود، آپدیت اندروید مارشمالو را برای گوشی V10 کمپانی ال جی عرضه کند.

اگرچه این آپدیت برای مشترکین اپراتور AT&T از امروز در دسترس قرار گرفته است اما احتمال دارد که این آپدیت در روز اول، برای تمامی مشترکین این اپراتور در دسترس نباشد. حجم این آپدیت در حدود 1 گیگابایت بوده و به همین دلیل توصیه می شود که به جای استفاده از دیتای گوشی، از یک شبکه وای فای برای دانلود این آپدیت استفاده شود.

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر