;
coinex

فورد موستانگ پر فروش ترین ماشین جهان شد

فورد موستانگ پر فروش ترین ماشین جهان شد

فورد موستانگ به عنوان پر فروش ترین ماشین اسپرت در جهان اعلام شد.

سال گذشته برای اولین بار اعلام شده بود که فورد موستانگ فروش زیادی در سطح جهانی داشته است. بدین ترتیب، بیش از 140000 نفر آنها را خریداری کرده و این این ماشین اسب نشان را پذیرفتند. همانطور که انتظار می رفت، مدل های کوپه بهترین فروش را داشته اند؛ ماشین های سقف دار فورد، 110000 واحد فروش داشته اند.

کمپانی فورد در بازار کشور های بریتانیا، آلمان و فرانسه فروش داشته است؛ علاوه بر این می توانید فورد موستانگ را در کشور های آفریقای جنوبی، قبرس و مالت نیز خریداری کنید. با در نظر داشتن اینکه، فرصت های فروش بالقوه در چین بسیار زیاد هستند، این کشور هم یکی از بازهای مهم برای فورد موستانگ محسوب می شود.

اگر بخواهیم نگاهی به دیگر قسمت های کره ی زمین داشته باشیم، باید به استرالیا و نیوزیلیند، به عنوان بازارهای پر قدرت فورد موستانگ اشاره کنیم. اگر قرار باشد سیستم انتقال قدرت را مد نظر داشته باشیم، مدل های پایین تر از 8 سیلندر بهترین فروش را داشته اند.

فورد موستانگ در آمریکا نیز حجم فروش بالایی داشته است، در ماه مارس، فورد توانست 12563 واحد موستانگ را تنها در آمریکای شمالی به فروش برساند. ماشین های شورولت کامارو و داج، که از رقیبان این کمپانی هستند، در مجموع 12248 واحد فروش داشته اند.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر