;
coinex

صفحه نمایش آی فون در سال 2017 اولد خواهد بود

 تولید کنندگان صفحه نمایش گوشی در حال آماده سازی خود برای سوئیچ صفحه نمایش آی فون به یک صفحه نمایش اولد در سال 2017 هستند.تولید کنندگان نمایشگر گوشی های اپل در حال آماده سازی خود برای سوئیچ صفحه نمایش آی فون به یک صفحه نمایش اولد در سال 2017 هستند.

با تغییر طراحی عمده ای که برای نسخه 2017 آی فون اپل که ممکن است آی فون 8 نامیده شود، اتفاق خواهد افتاد، تامین کنندگان اپل در حال آماده سازی خود برای ساخت این دستگاه هستند که در سالگرد دهم آی فون عرضه می شود و انتظار دارند که به یک صفحه نمایش اولد با رزولوشن بالاتر از آنچه در آی فون 7 و آیفون 7 پلاس استفاده می شود، مجهز باشد.

شرکتی به نام Applied Materials تجهیزاتی که برای ساخت این  صفحه نمایش استفاده می شود را سفارش داده است. فرض بر این است که تامین کنندگان اپل برنامه ای در پشت پرده ی برخی از این خریدها داشته باشند، آنها آماده سازی و تامین تجهیزات لازم برای سوئیچ اپل به یک صفحه نمایش اولد در سال 2017 را آغاز کرده اند. سه تامین کننده ی اپل، ال جی، سامسونگ و شرکت متعلق به فاکسکان به نام شارپ، اخیرا اعلام کرده اند که سرمایه ای به تکنولوژی ساخت صفحه نمایش اولد اختصاص داده اند.

700 میلیون دلار سفارش Applied Material از ماشین آلات در سه ماهه گذشته، تنها برای فروش معمولی نبوده است، سال قبل این هزینه تنها 180 میلیون دلار بود. این میزان ماشین آلات، نشانه دیگری است برای اینکه اپل قصد دارد تغییر بزرگی در صفحه نمایش آی فون خود در سال 2017 پدید آورد.

جین مونستر، یکی از تحلیلگران در این باره می گوید: ” سفارشات کنونی تامین کنندگان از قالب و یا ماشین آلات ارتقاء بزرگتر آیفون در سال 2017 را نسبت به آنچه  پاییز امسال در آیفون 7 شاهد خواهیم بود، نشان می دهد.”

مزایای استفاده از یک صفحه نمایش اولد این است که دیگر مانند یک صفحه نمایش ال سی دی نیاز به بک گراند روشن ندارد. این بدان معنی است که سال 2017 آیفون می تواند باریک تر شود و یا حتی مزیت بهتری که می تواند داشته باشد این است که احتمالا فضای بیشتری برای باتری با ظرفیت بالاتر در اختیار آن قرار می گیرد. حال که صحبت از باتری شد، بهتر است بدانید که صفحه نمایش اولد، نسبت به  صفحه نمایش ال سی دی، به قدرت باتری کمتری نیاز دارد.

آیفون 6 اس صفحه نمایش  4.7 اینچی ال سی دی  IPS با وضوح تصویر 750 در 1334 دارد که تراکم پیکسل این صفحه نمایش  326 پیکسل در اینچ است. آی فون 6 اس پلاس نیز صفحه نمایش 5.5 اینچی ال سی دی  IPS با رزولوشن 1080 در 1920 دارد که تراکم پیکسل آن 401 پیکسل در اینچ است. از آنجا که همه انتظار داردند که اپل صفحه نمایش آیفون را در سال آینده، به روز رسانی کند احتمالا شاهد تغییر زیادی در صفحه نمایش آی فون 7 که در ماه سپتامبر معرفی می شود، نخواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر