;
coinex

گوگل نام نهایی اندروید N را تا چند هفته ی دیگر اعلام می کند

 

گوگل نام نهایی اندروید N را تا چند هفته ی دیگر اعلام می کند

در حالیکه یک پیش نمایش توسعه دهنده ی اندروید N از ماه مارس در دسترس عموم قرار گرفته است، گوگل هنوز برای نام این سیستم عامل تصمیم نهایی را نگرفته است. امروز بعد از مدتها گوگل اعلام کرد که بالاخره از نام نهایی این سیستم عامل در “چند هفته ی آینده” پرده برداری خواهد کرد.

چندی پیش گوگل از کاربران اندرویدی و افراد دیگر درخواست کرد که نظرات خود را برای نام اندروید N بر روی صفحه ی وب قرار دهند. هنوز مطمئن نیستیم که آیا گوگل نامی که توسط کاربران اندروید پیشنهاد شده را انتحاب خواهد کرد و یا نامی که افراد مسئول در ارتباط با اندروید درباره ی آن پیشنهاد داده اند. در هر صورت تا اواخر این ماه همه چیز مشخص خواهد شد.

نام های شیرین زیادی وجود دارد که می توان آنها را برای این سیستم عامل برگزید که از جمله ی آنها می توان به به Nutella (نوتلا) یا Nougat (گز) یا دیگر نام هایی شناخته شده ای مانند Neyyappam اشاره نمود. همانطور که شما می دانید گوگل همیشه نام های شیرینی ها و غذاهای شیرین را برای نسخه های اندرویدی متفاوت انتخاب می کند بنابراین دور از انتظار نیست که نام غذایی مانند Nachos یا Norwegian Smoked Salmon را شاهد باشیم.

تا زمانی که نام رسمی این سیستم عامل را بشنویم همچنان شما می توانید نظرات خود را برای این وب سایت ارسال کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر