;
coinex

اولین مرحله بازی “Doom” را رایگان تست کنید

اولین مرحله بازی "Doom" را رایگان تست کنید

بازی جدید رستاخیز (دوم، Doom) برای بررسی های سطحی رونمایی شد اما بتسدا امروز در خلال نمایشگاه E3 اعلام کرد که قصد دارد پای افراد بیشتری را به این بازی بکشاند و به همین منظور این کمپانی اعلام کرد که اولین مرحله بازی دوم در استیم، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 به رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. البته لازم به ذکر است که این ویژگی تنها برای یک هفته در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

بتسدا اعلام کرده که قصد دارد با این کارش روحی دوباره در اشتراک گذاری رایگانِ نسخه های آزمایشی بازی های ویدیویی – که در کامپیوترهای شخصی بسیار محبوب بود – بدمد، اما اشتراک گذاری رایگان آن ها کمی محدودتر از حالت های گذشته است، زیرا همان طور که اشاره کردیم آن ها قصد دارند این کار را به مدت یک هفته انجام دهند؛ هرچند نسبت به سایر بازی ها، نسخه آزمایشی بهتری در اختیار گیمرها قرار داده است.

برای افرادی که با بازی رستاخیز آشنا بوده و تجربه این بازی را دارند باید گفت که بتسدا اعلام کرده که به زودی محتوای قابل دانلود (DLC) بیشتری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت؛ از جمله آن ها می توان به نقشه ها و حالت های چند نفره از جمله deathmatch کلاسیک اشاره کرد. اما اگر شما به دوستان بیشتری نیاز دارید تا با آن ها بازی کنید، مرحله رایگان این بازی را به آن ها معرفی نمایید و ببینید می توانید آن ها را در دام این بازی گرفتار کنید یا خیر.

گفته می شود که یک هفته رایگان این بازی از امشب آغاز خواهد شد.

.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر