;
coinex

تصاویر رسمی گوشی هواوی جی 9 پلاس منتشر شد

بزرگ ترین تولید کننده ی گوشی های هوشمند امروز از گوشی هواوی جی 9 پلاس رونمایی کرد.

این دستگاه با گوشی هواوی Maimang 5 شباهت زیادی دارد؛ تصاویر و مشخصات این دستگاه نزدیک به یک ماه قبل منتشر شد که آنها نیز به گوشی هواوی جی 9 پلاس شباهت دارند.

گوشی هواوی جی 9 پلاس از بدنه ی تماما فلزی ساخته شده و در رنگ های طلایی و نقره ای عرضه خواهد شد. این گوشی از نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت رزولوشن 1080p و سنسور اثر انگشت برخوردار شده است. اطراف نمایشگر را یک حاشیه ی باریک احاطه کرده است. علاوه بر این، هیچ دکمه ی هوم فیزیکی نیز در دستگاه دیده نمی شود.

گوشی هواوی جی 9 پلاس از دوربین اصلی 16 و فلاش LED دوگانه در دو طرف آن برخوردار شده است. این دوربین از قابلیت Beauty 3.0 نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه از باتری 3340 میلی آمپر ساعتی برخوردار شده اما از بدنه ی تقریبا باریکی بهره می برد.

این دستگاه با قیمت 2399 یوان معادل 362 دلار عرضه خواهد شد. جک هدفون 3.5 میلی متری در لبه ی بالایی و پورت یو اس بی نوع سی در لبه ی پایینی دستگاه قرار گرفته است. دکمه ی کنترل صداو پاور نیز در لبه ی سمت راستی تعبیه شده اند. در قاب پشتی دستگاه، به انحصار آن به China mobile اشاره شده است. این دستگاه نیز همانند Maimang 5، از نوارهای آنتن در لبه های بالایی و پایینی برخوردار شده است.

در ادامه، تصاویر بیشتری از گوشی هواوی جی 9 پلاس را در رنگ های طلایی و نقره ای مشاهده خواهید کرد. مشاهده می کنید که این دستگاه تفاوت چندانی با گوشی هواوی Maimang 5 ندارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر