;
coinex

کمپانی هواوی رسما از گوشی هواوی جی 9 پلاس رونمایی کرد

کمپانی هواوی چند ساعت قبل از گوشی هواوی جی 9 پلاس رونمایی کرد؛ این گوشی با دستگاهی که انتظار آن را داشتیم تفاوت بسیاری دارد.

اول از همه باید گفت که این دستگاه به دوربین دوگانه مجهز نشده و قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K و نمایشگر 5.9 اینچی در آن دیده نمی شود. دستگاهی که روز گذشته منتشر شده بود، گوشی دیگری را نشان می داد که اختلاف زیادی با گوشی هواوی جی 9 پلاس دارد.

مشخصات

گوشی هواوی جی 9 پلاس از نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت رزولوشن 1080p برخوردار است. هواوی مدعی شد که نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی از مدل های جی 7 و جی 7 پلاس بیشتر است. تامین قدرت این دستگاه را تراشه ی اسنپ دراگون 625 با قدرت پردازشی 2.0 گیگاهرتز، رم 3 گیگابایتی و حافظه ی 32 گیگابایتی به عهده دارد.

سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو، مبنای رابط کاربری EMUI 4.1 قرار گرفته است. گوشی هواوی جی 9 پلاس از دوربین 16 مگاپیکسلی مشابه گوشی شیائومی می 5 برخوردار شده است. یک باتری 3340 میلی آمپر ساعتی در دستگاه تعبیه شده که در صورت استفاده ی معمول، تا 2.2 روز روشن باقی می ماند؛ این در حالیست که در شرایط استفاده ی مداوم تا یک روز و نیم دوام خواهد داشت. همچنین، یک اسکنر اثر انگشت سه بعدی در قسمت پایینی دوربین تعبیه شده است. هواوی اعلام کرد که این گوشی منحصرا از طریق China Unicom عرضه خواهد شد.

گوشی هواوی جی 9 پلاس با قیمت 2399 یوان معادل 362 دلار و در رنگ های طلایی و نقره ای عرضه خواهد شد. این دستگاه از همین امروز در دسترس قرار خواهد گرفت. کمپانی هواوی همچنین اعلام کرد که نسخه ی رزگلد گوشی G9 Youth با قیمت 1699 یوان معادل 256 دلار عرضه به فروش خواهد رسید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر