;
coinex

برخی از مشخصات هواوی پی 10 به بیرون درز کرد؛ نمایشگر منحنی و دوربین دوگانه مجددا خودنمایی کرد

برخی از مشخصات هواوی پی 10 به بیرون درز کرد؛ نمایشگر منحنی و دوربین دوگانه مجددا خودنمایی کرد

برخی از مشخصات هواوی پی 10 در فضای آنلاین ظاهر شد. هواوی در حال حاضر یکی از موفق ترین کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان است. این کمپانی چینی، سومین گوشی ساز بزرگ جهان بوده و قصد دارد تا چند سال آینده جایگاه دومی اپل را به دست آورد.

امسال هواوی تاکنون توانسته چیزی بیش از 100 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند و این آماری است که در چند ماه قبل منتشر شده بود. دیدن مقدار فروش هواوی در سال 2016 در نوع خود جالب خواهد بود! برای مقایسه بد نیست بدانید که این کمپانی سال گذشته چیزی در حدود 109 میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخته بود و آنها قطعا برای سال 2016 از این رقم عبور خواهند کرد.

این کمپانی امسال نیز چند گوشی هوشمند قانع کننده روانه بازار کرد. که دستگاه های هواوی پی 9 از جمله آنها بود. غول تکنولوژی چین در ماه آوریل گوشی Huawei P9 را معرفی کرد و به دنبال آن هواوی پی 9 پلاس معرفی شد و اکنون چند هفته ایست که شایعات مربوط به گوشی پرچمدار بعدی هواوی در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته می شود.

تاکنون دو تصویر از این دستگاه دیده شده است. در یک تصویر دکمه فیزیکی هوم در زیر نمایشگر است و در تصویر دیگر دکمه هوم وجود نداشته و جای آن را لوگوی هواوی اشغال کرده است. در حال حاضر تصویر دیگری نیز ظاهر شده است. یک نسخه مشکی رنگ از هواوی P10 که بدون دکمه هوم در زیر صفحه نمایش آن، خودنمایی می کند. چیزی که تاکنون دیده نشده بود!

تمام مدل های مشکی رنگی که دیده شده بود، دارای یک دکمه هوم در زیر نمایشگر بوده اند؛ اما همانطور که در تصویر می بینید، هیچ دکمه هومی وجود ندارد و به جای آن لوگوی هواوی قرار گرفته است.

در این رندر، دو ویژگی دیگر نیز رخ نشان می دهد. صفحه نمایش هواوی پی 10 منحنی بوده و اسکنر اثر انگشت نیز در پنل پشتی آن جای خوش کرده است. در بالای اسکنر اثر انگشت دایره ای شکل آن، دو سنسور دوربین جلب توجه کرده و چراغ LED نیز در کنار آنها دیده می شود. البته وجود برند لایکا نیز کاملا مشهود است و این بدان معنا خواهد بود که دوربین دوگانه هواوی پی 10 از تکنولوژی لایکا بهره مند خواهد شد.

کلید قفل و کلید تنظیم صدا نیز همانطور که به خوبی در تصویر مشخص بوده، در سمت راست این گوشی قرار گرفته است.

در حال حاضر تا آنجا که به مشخصات هواوی پی 10 مربوط می شود، این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت کواد اچ دی (رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل) است؛ هرچند که ممکن است در دو نسخه معرفی شود.

گویا این کمپانی برای قدرت دادن به پرچمدار بعدی خود از تراشه 10 هسته ای 64 بیتی کرین 960 استفاده خواهد کرد. 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را شامل شده و بر اساس آخرین شایعات با پیش فرض اندروید 7.0 یا اندروید 7.1 نوقا دیده خواهد شد؛ البته بر بالای این سیستم عامل گوگل، رابط کاربری هواوی که به احتمال زیاد نسخه پنجم رابط کاربری ایموشن باشد، نقش خواهد بست. در نظر داشته باشید که این مشخصات هواوی پی 10 هنوز در حد و اندازه های یک شایعه است.

انتضار می رود که گوشی Huawei P10 در ماه آوریل سال آینده دیده شود؛ اما هنوز هیچ چیزی به طور کامل تایید نشده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلامبه نظر من هو آوی داره کپی می زنه و این خوب نیست این یعنی نو اوری وجود نداره و شرکت ها دارن  درجا م زنن مثلا  اس سون رو  کلا  کپی زده  توی  mate9  pro ولی در کل  گوشی های جدید هوآوی رو قبول دارم  جنساشون بد نیست

    پاسخ