;
coinex

گوشی جیونی F106 در سایت TENAA ظاهر شد!

گوشی جیونی F106 محصولی جدید از کمپانی چینی جیونیی است. گوشی جیونی F106 یک محصول میان‌رده است که به زودی در کشور چین معرفی خواهد شد.

شرکت چینی جیونی که همواره با تولید موبایل‌های عجیب و غریب در کشور چین معروف شده است، اکنون در حال تولید یک گوشی میان‌رده جدید با نام جیونی F106 است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به مشخصات سخت افزاری لو رفته از تلفن هوشمند جدید شرکت جیونی بیندازیم.

همانطور که می‌دانید شرکت جیونی چندی پیش از یک گوشی هوشمند لوکس و 8 میلیون تومانی رونمایی کرد که ویژگی‌های جدیدی را در خود جای داده بود؛ اما حالا پس از گذشت چند روز مشخصات سخت افزاری و اطلاعات گوشی جدید شرکت چینی و نسبتا تازه کار جیونی، گوشی جیونی F106 در وب سایت شرکت رگولاتوری کشور چین، سایت TENAA منتشر شده است.

گوشی جیونی F106 محصولی جدید از کمپانی چینی جیونیی است. گوشی جیونی F106 یک محصول میان‌رده است که به زودی در کشور چین معرفی خواهد شد.

از مشخصات سخت افزاری گوشی جیونی F106 باید به یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز که هنوز برند سازنده آن مشخص نشده است، صفحه نمایش 4.99 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی (احتمالا با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت)، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 2660 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو اشاره داشت.

همچنین گوشی جیونی F106 دارای وزنی در حدود 150.2 گرم و ابعاد ۸٫۴ * ۷۰٫۸ * ۱۴۴ میلی‌متر است که طبق اطلاعات رسمی این گوشی هوشمند در دو رنگ طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. گفتنی است ظاهر این تلفن هوشمند شباهت زیادی به گوشی‌های کمپانی چینی میزو دارد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر