;
coinex

هولو، شبکه CBS را به سرویس زنده تلویزیونی خود اضافه کرد

هولو، شبکه CBS را به سرویس زنده تلویزیونی خود اضافه کرد

در چند روز اخیر، خبرهای بسیار زیاد و متنوعی از نمایشگاه CES 2017 به گوش می رسد و در این میان هولو (Hulu) نیز از این اخبار بی نصیب نبود.

CBS یکی از پربیننده ترین شبکه های تلویزیونی آمریکاست و تا امروز، کانال های خود را از پلتفرم هایی که بر روی آن ها کنترلی نداشت، منع می کرد. اما با شنیدن این خبر که CBS پای خود را به سرویس پخش زنده تلویزیونی هولو باز کرده است، به نظر می رسد این شبکه تلویزیونی کمی از سخت گیری های خود کاسته است.

CBS به همراه CBS Sports و CBS Pop به زودی روی این سرویس تلویزیونی محبوب در دسترس قرار خواهند گرفت. مشترکین این سرویس استریم تلویزیونی می توانند بسته به درخواست خود، به اکثر برنامه های CBS دسترسی داشته باشند.

از قرار معلوم، فهرست برنامه های CBS Sports به طور تمام و کمال از طریق هولو در دسترس خواهد بود، بدین معنی که کاربران می توانند با پرداخت اشتراک، تمامی بازی های فوتبال و بسکتبال را تماشا کنند.

گفته می شود این سرویس زنده تلویزیونی هم اکنون با کمپانی های دیزنی، فاکس و تِرنر همکاری هایی را ترتیب داده است؛ بدین معنی که اکنون کاربران سرویس پخش تلویزیونی هولو می توانند به حدودا 35 کانال از جمله ABC، فاکس، ESPN، TBS و … دسترسی داشته باشند.

شایان ذکر است که هم اکنون کاربران هولو می توانند با پرداخت اشتراک ماهیانه 6 دلار، به برخی از سریال های چند فصلی محبوب خود دسترسی داشته باشند. همچنین با اضافه شدن شبکه های جدیدی همچون CBS، تعداد این فیلم و سریال های محبوب کاربران باز هم افزایش خواهد یافت.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر