;
coinex

گوشی های هوشمند جدید نوکیا در تاریخ 8 اسفند ماه رونمایی می شود

گوشی هوشمند جدید نوکیا

در سال گذشته تایید شد که نوکیا به بازار گوشی های هوشمند باز می گردد. صحبت ما اکنون درباره همان نوکیایی است که چند سال پیش سهم عظیمی از بازار موبایل را در اختیار داشت و به مایکروسافت فروخته شد. این شرکت فنلاندی برند خود را به یک شرکت دیگر فنلاندی با نام HMD Global واگذار کرده است، اکنون قرار است که گوشی های هوشمند جدید نوکیا به زودی معرفی شوند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

نوکیا به تازگی جان دوباره ای گرفته و قرار است که در طول سال جاری میلادی گوشی های هوشمند اندرویدی متنوعی را روانه بازار کند، اگر شما از طرفداران برند قدیمی نوکیا هستید، باید اعلام کنم که گوشی های هوشمند جدید نوکیا در تاریخ 26 فوریه برابر با 8 اسفند ماه رونمایی می شوند.

شرکت HMD Global چند روز پیش نوکیا 6 را معرفی کرد که قرار است فروش آن را در چین آغاز کند. با این حال شرکت HMD Global قصد دارد که وارد رقابت بازار بین المللی گوشی های هوشمند شود. باتوجه به گزارش های منتشر شده، این شرکت از پنج گوشی هوشمند جدید در طی سال جاری میلادی رونمایی خواهد کرد.

آنطور که پیدا است تاریخ 26 فوریه برای نوکیا روز بزرگی است و شاید چند دستگاه جدید را معرفی کند. البته این شرکت قرار است که در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل از گوشی جدیدی رونمایی کرده و لازم به ذکر است که هنوز جزئیات دقیقی درباره برنامه 8 اسفند نوکیا وجود ندارد.

HMD Global برنامه ریزی خاصی را برای برند نوکیا انجام داده است، اگرچه هنوز جزئیات بسیاری درباره مراسم 8 اسفند ماه منتشر نشده؛ اما انتظار می رود که چند دستگاه جدید در طی آن رونمایی شوند. نوکیا قرار است که رقابت تازه ای را در بازار جهانی موبایل ایجاد کند، بدون شک برند قدیمی پرطرفدار قادر به این کار است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر