coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت گیم بند ؛ ساعتی هوشمند برای علاقه‌مندان به بازی های آتاری!

ساعت گیم بند ؛ ساعتی هوشمند برای علاقه مندان به بازی های آتاری!
اگر به بازی های کامپیوتری و مخصوصا آتاری علاقه داشته باشید، پس شاید از شنیدن این خبر خوشحال شوید. گیم بند برای عاشقان بازی های کامپیوتری یک ساعت مچی هوشمند ساخته است. بازی کردن در پشت مچ دست، شاید برای بسیاری از گیمرها خالی از لطف نباشد!

ساعت هوشمند گیم بند دارای یک صفحه نمایش آمو ال ای دی 1.6 اینچی با رزولوشن تصویری 320 در 320 پیکسل بوده و از پردازنده اسنپدراگون ویر 2100 کوالکام قدرت می گیرد.

ساعت گیم بند در دو نسخه عرضه خواهد شد که هر نسخه با مجموعه ای از بازی های مختلف همراه خواهد بود. مدل آتاری این ساعت دارای یک بدنه و دستبند قرمز رنگ بوده و شامل بازی هایی مانند، Pong، Crystal Castles و Asteroids است. شاید این بازی های نباشد که شما انتظارش را داشته اید؛ اما این موضوع بسیار جالب توجه است که آتاری نیز به صف سازندگان ساعت های هوشمند پیوسته است.

ساعت گیم بند
نسخه دیگر گیم بند با یک بازی ساده و کوچک بر اساس بازی Terraria طرح ریزی شده است.

ساعت هوشمند گیم بند دارای یک اسلات برای کارت حافظه تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت است. شما می توانید از طریق یک اپلیکیشن به نام PixelFurnace موسیقی، عکس و تمام بازی های آن را منتقل کنید. با این ساعت شما قادر خواهید بود تا بازی دانلود کرده و یا بازی هایی را که روی گیم بند ذخیره کرده اید، از طریق یک پلاگین در کامپیوتر رومیزی خود تماشا کنید.

گیم بند می تواند تا حداکثر 20 بازی کوچک را پشتیبانی کرده و با برنامه های استانداردی مانند نوتیف ها، تقویم، مخاصبین، شماره گیر و یا آب و هوا همراه شود.

ساعت گیم بند

این دستگاه هم اکنون با قیمت 99 دلار قابل پیش خرید از کیک استارتر است. به مانند تمامی پروژه هایی که در کیک استارتر قرار می گیرد، برای ارائه محصول نهایی هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت؛ اما شما می توانید امیدوار باشید که این ساعت هوشمند، سرمایه لازم برای تولید خود را از این وب سایت به دست آورد. ما نیز امیدواریم که این اتفاق بیفتد.

.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر