coinex
راهنمای خرید تکراتو

فهرست ۵۰ شرکت برتر ایران برای کار

فهرست ۵۰ شرکت برتر ایران برای کار
پیش از انتخاب شغل و مسیر حرفه‌ای خود، رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را در جابینجا مشاهده کنید!

با نزدیک شدن به آخرین روزهای سال،‌ جابینجا فهرست ۵۰ شرکت برتر ایران در جذب و استخدام نیرو را در سه ماه پایانی سال ۱۳۹۵منتشر کرده است. این فهرست بر اساس بررسی شاخص‌های مختلف در ۹۰ روز اخیر تهیه شده است و به صورت هفتگی به‌روزرسانی می‌شود. شاخص‌های رتبه‌بندی در این فهرست بر اساس محبوبیت سازمان میان کارجویان، فعالیت در جذب نیرو و بررسی رزومه‌های دریافتی است.

محبوبیت یک سازمان میان کارجویان، علاوه بر تسهیل و تسریع استخدام متخصصان کارآمد،‌ مزیت رقابتی ارزشمندی را در مقایسه با رقیبان برای سازمان ایجاد می‌کند. محبوبیت شرکت میان کارجویان به استخدام کارمندانی باانگیزه می‌انجامد و در نهایت در بهره‌وری و سوددهی سازمان تاثیر شایانی دارد.

در سطح بین‌المللی با توجه به اهمیت جذب و نگهداشت نیروهای متخصص، تقویت برند سازمان از دید کارجویان به یکی از داغ‌ترین مباحث منابع انسانی بدل شده است و به عنوان یکی از رکن‌های رقابت در بازار در نظر گرفته می‌شود.

تعریف و اجرای استراتژی رقابتی از سوی کارمندان یک سازمان انجام می‌شود. نیروهای سازمان با شناسایی فرصت‌ها از دل چالش‌ها، تولید خدمات و کالاهای جدید و با تکیه بر خلاقیت و پشتکار خود در افزایش سهم بازار سازمان خود تاثیر می‌گذارند. بازار کار ایران نیز در مسیر رشد خود،‌ بیش از پیش به اهمیت منابع انسانی در موفقیت سازمان واقف شده است و هدف جابینجا از انتشار فهرست شرکت‌های برتر ایران برای کار،‌ تاکید بر تلاش مثبت سازمان‌ها در برندسازی منابع انسانی است.

اهمیت محبوبیت سازمان از دید کارجویان‌ در مشاغلی که رقابت نزدیک‌تری برای جذب نیروهای برتر دارند،‌ نمود بیشتری پیدا می‌کند. سازمان محبوب‌تر با صرف هزینه و تلاش کمتر،‌ رقیبان را در رقابت سر به سر برای جذب نیرو‌ در مشاغل کلیدی پشت سر می‌گذارد. در نهایت، جذب طیف مناسبی از نیرو‌های کارآمد،‌ به رشد سازمان و تقویت توان اجرایی آن برای پاسخگویی به نیازها و اولویت‌ها در بازار تجاری می‌انجامد.

برای جزئیات بیشتر می‌توانید به فهرست ۵۰ شرکت برتر ایران برای کار رجوع کنید.

[author title=”جابینجا” image=”https://techrato.com/wp-content/uploads/2016/11/jobinja-logo.png”]سایت استخدام جابینجا یک سامانه برای رساندن افراد به شغل مورد علاقه‌شان است. ایجاد ارتباط آسان و سریع بین کارجو و شرکت‌های برتر در ایران مهم‌ترین وظیفه و خدمتی است که جابینجا انجام می‌دهد. با کشف فرصت‌های شغلی از طریق وبسایت جابینجا به راحتی به شغل مناسب و رویایی خود دست پیدا می‌کنید.[/author]

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر