;
coinex

نگاهی به آیفون 7 پلاس رترو؛ آیفون به سبک کامپیوترهای مک دهه 80 میلادی

گوشی آیفون 7 پلاس رترو یک موبایل آیفون 7 پلاس نسخه 256 گیگابتی به سبک کامپیوترهای مک در دهه 80 میلادی از شرکت ColorWare است.
شرکت ColorWare یکی از فعالان حوزه ماد و شخصی سازی دیوایس‌های الکترونیکی محصولی جدید را در قالب گوشی آیفون 7 پلاس با نام آیفون 7 پلاس رترو به سبک و رنگ کامپیوترهای مک در دهه 80 میلادی با قیمت دو هزار دلار آمریکا برای عاشقان کمپانی اپل تولید کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به این محصول خاص و دوست داشتنی داشته باشیم.

شرکت معروف و خوش نام ColorWare یکی از فعالان حوزه شخصی سازی دیوایس‌های الکترونیکی و ایجاد پوسته‌های جدید برای آنها است که در اقدامی جالب دست به تولید یک محصول مدرن و جدید با مشخصه‌های یک محصول نوستالژیک، و قدیمی زده است.

کمپانی ColorWare اقدام به تولید آیفون 7 پلاس به سبک کامپیوترهای مک در دهه80 میلادی با نام آیفون 7 پلاس رترو به رنگ سایه روشن سفید و لوگوی رنگارنگ گوگل که مدت‌ها پیش از آن استفاده می‌شد  کرده است تا دقیقا روح و ظاهر کامپیوترهای مک را در نسل جدید آیفون ایجاد کند.

گوشی آیفون 7 پلاس رترو یک موبایل آیفون 7 پلاس نسخه 256 گیگابتی به سبک کامپیوترهای مک در دهه 80 میلادی از شرکت ColorWare است.

جالب است بدانید که برای نزدیکی بیشتر آیفون 7 پلاس رترو با کامپیوترهای مک در دهه 80 میلادی، برای گوشی آیفون 7 پلاس رترو قیمت 1899 دلار یعنی قیمت کامپیوتر مک اینتاش 128k در زمان خود قرار داده شده است. همچنین قرار است بر روی بدنه 25 دستگاه اولیه گوشی آیفون 7 پلاس رترو، شماره کالا روی بدنه آنها حک شود تا علاوه بر ایجاد نمادی لاکچری، خرید و نگهداری از آنها برای فروش با قیمت بسیار بالا در آینده در سایت‌های فروش کالا همچون eBay یک سرمایه گزاری و تجارت باشد.

گفتنی است که گوشی هوشمند آیفون 7 پلاس رترو از شرکت ColorWare یک نسخه 256 گیگابایتی از آیفون 7 پلاس و بدون قفل منطقه‌ای (آنلاک) است که فقط در تعداد محدودی و برای مدت زمان محدودی به فروش خواهد رسید.

نظر شما در مورد این گوشی آیفون 7 پلاس رترو از شرکت ColorWare چیست؟

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر