;
coinex

لنزهای تله فوتو وان پلاس 5 زوم اپتیکال 2X ندارد!

لنزهای تله فوتو وان پلاس 5 زوم اپتیکال 2X ندارند!
به تازگی کمپانی وان پلاس از گوشی پرچمدار وان پلاس 5 رونمایی کرد. به ادعای این کمپانی، پیش بینی می شود که اسمارت فون وان پلاس 5 بیشترین فروش از یک گوشی هوشمند پرچمدار را برای این شرکت به ارمغان بیاورد؛ اما سردرگمی هایی درباره یکی از بزرگترین ویژگی‌های این گوشی برای کاربران بوجود آمده که مدیر عامل این شرکت را وادار کرده تا در توئیتر به آن پاسخ دهد.

اسمارت فون وان پلاس 5 اولین گوشی هوشمند این کمپانی است که با سیستم دوربین دوگانه تولید شده است. ماژول دوربین دوگانه وان پلاس 5 که در پنل پشتی آن جای گرفته دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.7 و لنزهای واید بوده که در کنار یک سنسور 20 مگاپیکسلی با لنزهای تله فوتو و دهانه دیافراگم f/2.6 قرار گرفته است.

وان پلاس ادعا کرده است که ارائه زوم اپتیکال 2X توسط سیستم جدید این دوربین، بدون هیچ زمینه قبلی گزارش شده است. بسیاری از بلاگ های موجود در حوزه آنلاین به این نکته اشاره داشتند که دوربین وان پلاس 5 زوم اپتیکال 2X را ارائه خواهد داد؛ اما این موضوعی است که به هیچ عنوان صحت ندارد!

 

مدیر ارشد اجرایی وان پلاس، کارل پی (Carl Pei) در اکانت خود در توئیتر اعلام کرده است که گوشی پرچمدار جدید این کمپانی دارای زوم بدون افت کیفیت 2X است و نه زوم اپتیکال.

او همچنین توضیح داده که وان پلاس حرفی درباره زوم اپتیکال 2X در دوربین وان پلاس 5 نزده؛ اما به زوم بدون افت کیفیت (lossless zoom) تا 2 برابر اشاره کرده است. زوم اپتیکال دوربین این گوشی، 1.6X است و این درحالی است که 0.4X باقی مانده از طریق تکنولوژی مالتی فریم SmartCapture تحقق می یابد.

این بدان معناست که دوربین وان پلاس 5 از ترکیبی از فناوری های نوری و دیجیتالی برای دستیابی به نتیجه مطلوب استفاده می کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر