;
coinex

مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو فاش شد

مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو فاش شد
چند روز قبل، اولین شایعات درباره مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو (Galaxy S8 Active) شکل گرفت و اکنون جزئیات بیشتری از مشخصات این گوشی هوشمند بادوام به بیرون درز کرد.

خبر مربوط به مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو در شبکه اجتماعی چین، ویبو، منتشر شد و نشان داد که این دستگاه از یک نمایشگر سوپر آمولد با وضوح تصویری 1440 در 2960 پیکسل برخوردار است. این مشخصات با خصوصیات صفحه نمایش گلکسی اس 8 مطابقت داشته، اما لبه‌های آن خمیده نیست، شباهت‌ها با پوشش گوریلا گلس 5 برای محافظت از این صفحه نمایش ادامه یافته و در نهایت به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 می‌رسد.

مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو

مهمترین تفاوت عمده بین پرچمدار گلکسی S8 و سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو در ظرفیت باتری خود را نشان می‌دهد. موبایل گلکسی اس 8 اکتیو به یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده، در حالی که گلکسی اس 8 سامسونگ انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

فضای ذخیره سازی این دستگاه متشکل از یک حافظه رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که توسط یک کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. پیکره‌‌بندی دوربین‌ها نیز به همان شکل و شمایل قرار گرفته در مدل S8 است. یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت جای گرفته و در جلو یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود. دهانه دیافراگم در هر دو دوربین f/1.7 است.

یکی از ویژگی‌های جذابی که در مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو دیده می‌شود، وجود گواهینامه استاندارد نظامی MIL-STD-810G که باعث مقاومت بیش از حد این دستگاه در برابر صدمات احتمالی است. مستحکم کردن این دستگاه و البته وجود باتری بزرگتر در ان، وزن این گوشی هوشمند را به 208 گرم افزایش داده که بیش از 50 گرم سنگین‌تر از گلکسی اس 8 سامسونگ است. ضخامت ان نیز به 9.9 میلیمتر رسیده است.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر