;
coinex

مشخصات هواوی آنر نوت 9 به بیرون درز کرد

مشخصات هواوی آنر نوت 9 به بیرون درز کرد
مشخصات هواوی آنر نوت 9 فاش شد. شایعات درز شده درباره مشخصات این دستگاه جزئیات جالبی را نشان می‌دهد.

درست یکسال قبل بود که هواوی آنر نوت 8 به طور رسمی رونمایی شد، بنابراین کاملا طبیعی است که گوشی هواوی آنر نوت 9 نیز حدودا در همان زمان معرفی شود. متاسفانه در حال حاضر شرکت آنر هیچ برنامه ریزی برای برگزاری رویداد در دو هفته آینده ندارد، به همین دلیل ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که هواوی آنر نوت 9 در نمایشگاه IFA 2017 برلین که در ماه سپتامبر (یک ماه آینده) برگزار خواهد شد، رخ نشان دهد.

اما تا آن زمان اجازه دهید به لطف آخرین خبرهایی که از چین به دست آمده است، ببینیم که در دل این فبلت جدید هواوی چه چیزهایی می‌تواند قرار گرفته باشد. ما هنوز نمی‌دانیم که ایا فبلت هواوی آنر نوت 9 نیز به مانند مدل قبلی خود به نمایشگر بزرگ 6.6 اینچی مجهز خواهد بود یا نه، اما تصاویری که از این دستگاه منتشر شده، نمایشگری بدون حاشیه لبه به لبه را نشان می‌دهد.

مشخصات هواوی آنر نوت 9

بر اساس لیست درج شده از مشخصات هواوی آنر نوت 9 به نظر می‌رسد که این اسمارت فون با سیستم دوربین دوگانه خودنمایی خواهد کرد. دو سنسور 12 مگاپیکسلی که می‌تواند به مانند دیگر دستگاه‌های هواوی که مجهز به این ویژگی هستند، تصاویر زیبایی را به ثبت برساند.

هواوی آنر نوت 9

در ضمن گفته می‌شود که این فبلت از یک باتری بزرگ 4600 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار شده که می‌تواند عملکرد طولانی مدت این گوشی را با یک بار شارژ کامل، تضمین کند.

یکی از جذاب‌ترین شایعات منتشر شده درباره مشخصات هواوی آنر نوت 9 وجود پردازنده کرین 965 است. این پردازنده که هنوز به طور رسمی معرفی نشده، نسخه‌ای بهبود یافته از پردازنده فعلی کرین 960 خواهد بود.

در نهایت گفته می شود که این فبلت دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده که برای یک گوشی پرچمدار مناسب خواهد بود. ه احتمال بسیار زیاد هواوی آنر نوت 9 در ماه سپتامبر (حدود یک ماه دیگر) معرفی خواهد شد، اما ممکن است که تا اواخر سال جاری وارد بازار نشود.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر