;
coinex

تصاویری زنده از گوشی ال جی وی 30 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

تصاویری زنده از گوشی ال جی وی 30 قبل از رونمایی رسمی منتشر شداخیرا تصویری زنده از گوشی ال جی وی 30 به بیرون درز کرده است؛ کمپانی ال جی قصد دارد در تاریخ 9 شهریور ماه از جدیدترین گوشی هوشمند سری V خود رونمایی کند.

در تصویر بالا مشاهده می کنید که برخی مشخصه ها مثل پورت یو اس بی نوع سی برای شارژ و انتقال داده و نمایشگر زیبا مشابه ال جی جی 6 در این موبایل وجود دارد. این نمایشگر تقریبا بدون حاشیه بوده و در ابعاد 18:9 ساخته شده است. اما یکی از مشخصه های اصلی گوشی های سری وی که در ال جی وی 20 و وی 10 وجود داشت، نمایشگر ثانویه است که در ال جی وی 30 دیده نمی شود.

البته اطلاعات دقیقی مبنی بر وجود این نمایشگر ثانویه منتشر نشده است؛ برخی شایعات مدعی هستند که ال جی در طراحی وی 30 از این قابلیت استفاده نخواهد کرد. اگر دقیق تر به گوشه سمت چپ و بالای نمایشگر نگاه کنید، یک نوار شناور را مشاهده می کنید که ال جی آن را جایگزین نمایشگر ثانویه کرده است.

با حذف شدن نمایشگر ثانویه، صفحه نمایش کشیده تر با فضای کاربردی بیشتر فراهم شده است. گفته می شود ال جی وی 30 ازدوربین دوگانه برخوردار خواهد شد که بهترین عکس ها را در محیط هایی با نور کم به ثبت می رساند. این اسمارت فون از اندروید 7.1.1 نوقا و باتری جداشدنی بهره می برد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت و تنوع رنگی این موبایل در دست نیست.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر