;
coinex

تفاوت تبلیغات همگن و بازاریابی محتوایی در چیست؟

تفاوت تبلیغات همگن و بازاریابی محتوایی در چیست؟

بسیاری از افراد تفاوت تبلیغات همگن و بازاریابی محتوایی را نمی‌دانند. در برخی موارد اصطلاحات این دو مبحث مشابه هم هستند اما به طور کلی این دو مبحث مشابه هم نیستند.

تفاوت تبلیغات همگن و بازاریابی محتوایی

در تبلیغات همگن شما می‌توانید مشتریان خود را با یک روش سریع به هدفشان نزدیک کنید.

در عین حال بازاریابی محتوایی یک تاکتیک نیست بلکه یک نظم است. بازاریابی محتوایی زمانی است که تمامی تاکتیک‌های محتوای شما (اعم از تبلیغات همگن) یکپارچه شوند و یک به یک عامل بزرگتری تبدیل شوند. بازاریابی محتوایی باید با یک بینش و تفکر عمیق آغاز شود تا امکان برقراری ارتباط عمیق با مشتریان شما را فراهم آورد.

در عین حال بازاریابی محتوایی یک تاکتیک نیست بلکه یک نظم است. بازاریابی محتوایی زمانی است که تمامی تاکتیک‌های محتوای شما (اعم از تبلیغات همگن) یکپارچه شوند و یک به یک عامل بزرگتری تبدیل شوند. بازاریابی محتوایی باید با یک بینش و تفکر عمیق آغاز شود تا امکان برقراری ارتباط عمیق با مشتریان شما را فراهم آورد.

به عنوان مثال فرض کنید شما یک شرکت B2B هستید که سعی دارید کسب و کارهای کوچک و بزرگ را به خدمات خود جذب کنید. استراتژی بازاریابی شما برای سال آینده شامل بهبود روابط عمومی، یک وبلاگ و انتشار مقالات نویسندگان مهمان، کانال‌های فعال شبکه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاری مطالب وبلاگ و بررسی‌های موردی و به اشتراک گذاری تجربیات مشتریان وفادار شما خواهد بود. به عنوان بخشی از این استراتژی بازاریابی شما می‌توانید از کانگورو برای انجام تبلیغات همگن در وبسایت‌های نمایش دهنده کمک بگیرید.

به طور کلی بازاریابی محتوایی یک رویکرد بلند مدت برای ایجاد اعتماد است که به کاربران نشان دهد شرکت شما یک تخصص منحصر به فرد برای حل مشکلات آن‌ها ارائه می‌دهد تا در نهایت آن‌ها را در مسیر رسیدن به انتهای قیف بازاریابی هدایت کند.

با وجودی که برای ایجاد بازاریابی محتوایی نیاز به سطح بالایی از تعهد و سرمایه‌گذاری دارید، همچنین وفاداری و ارتباط بیشتری با مصرف کنندگان به همراه می‌آورد.

کانگورو دارای تخصصی منحصر بفرد در زمینه تبلیغات همگن دارد که با برندها ارتباط مستقیمی برقرار می‌کند تا ارزش‌های آنان را از طریق استراتژی‌های طراحی شده برای محتوای تبلیغاتی نشان دهند.

تبلیغات همگن در مقایسه با بازاریابی محتوایی

تبلیغات همگن

تعریف: هرگونه محتوای تبلیغاتی در داخل محتوای دیگر به صورت کاملا سازگار و همگن.

دلیل استفاده از آن: تبلیغات همگن نقش مهمی در استراتژی‌های کسب درآمد نمایش دهندگان دارد و به سرعت بهترین عملکرد خود را نشان می‌دهد.

انواع: برای آشنایی بیشتر با انواع تبلیغات همگن به این مقاله رجوع کنید: استراتژی بازاریابی محتوایی (بخش دوم)

  • ویجت‌های پیشنهادی محتوا
  • لیست‌های پیشنهادی از محصولات و سرویس‌های مختلف
  • تبلیغات در موتورهای جستجو
  • پست‌های اسپانسر شده در شبکه‌های اجتماعی
  • استفاده از المان‌های همگن در داخل تبلیغات
  • نوع دیگری از تبلیغات

بهترین روش‌ها:

  • محتوای خود را به درستی علامت گذاری کنید.
  • از عناوین نادرست، گمراه کننده یا بیش از حد تبلیغاتی استفاده نکنید.
  • هنگام تعیین انواع عناوین، از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.
  • از استفاده از عناوینی که از واقعیت به دور هستند پرهیز کنید.
  • مقالاتی با محتوای تکراری بر اساس پیشنهادات ایجاد نکنید.

بازاریابی محتوایی

تعریف: هرگونه محتوایی که با کاربران ارتباطی برای ایجاد ارزش افزوده و به دور از مبحث فروش ایجاد می‌کند.

دلیل استفاده از آن: در فهرست رسانه‌های مورد اعتماد، محتوا، در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی، رادیو، بیلبوردها، و نیز در روزنامه‌ها و مجلات، غالب شده است.

انواع: برای آشنایی با انواع محتوا به این مقاله رجوع کنید: استراتژی بازاریابی محتوایی (بخش اول)

بهترین روش‌ها:

محتوایی ایجاد کنید که از طریق کاربران شما در شبکه‌های اجتماعی تولید شده است. – درباره محتوای تولید شده توسط کاربر این مطلب را بخوانید: مزایای محتوای تولید شده توسط کاربر

ارائه ارزش عملی (محتوایی ایجاد کنید که به راحتی افراد با آن ارتباط برقرار کنند بدون آنکه بخواهید برای آن تلاش یا هزینه‌ای صرف کنید.

یک ارتباط عاطفی با مخاطب ایجاد کنید (محتوایی ایجاد کنید که افراد را در تصمیم گیری‌‌ها سریع تر هدایت کنید.

داستان سرایی کنید (داستان‌هایتان را مختص برند خود ایجاد کنید).

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر