;
coinex

فعالیت های شرکت نگین خودرو در 6 شهر جدید گسترش یافت!

فعالیت های شرکت نگین خودرو در 6 شهر جدید گسترش یافت!

شرکت نگین خودرو که در ایران نماینده رسمی رنو است، جهت توسعه خدمات پس از فروش محصولات رنو در ایران، شعبه‌ها و نمایندگی‌های خود را در 6 شهر جدید افزایش داد و آنها را به خودروهای سیار نگین سرویس، تجهیز کرد.

شرکت نگین خودرو

نماینده رسمی شرکت رنو فرانسه در ایران، شرکت نگین خودرو است. این شرکت تصمیم گرفت تا جهت گسترده کردن برنامه‌های خود، توسعه شبکه خدمات پس از فروش و سرویس دهی بهتر و سریع‌تر به مشتریان محصولات رنو، 6 شعبه و نمایندگی دیگر را به خودروهای نگین سرویس تجهیز کند. تاکنون مجموع تعداد خودروهای نگین سرویس در شرکت نگین خودرو در سطح کشور 40 دستگاه است.

شروع فعالیت های شرکت نگین خودرو در 6 شهر جدید

مدیر امداد و نگین سرویس شرکت نگین خودرو، داوود تقی زاده، در مورد ارتقای سرویس‌دهی این شرکت اعلام کرد که یکی از برنامه‌های مهم این شرکت در سال جاری، علاوه بر توسعه شبکه خدمات پس از فروش، توسعه دادن ناوگان نگین سرویس است که سرویس سیار نگین خودرو به حساب می‌آید.

فعالیت‌های نگین خودرو در راستای ارتقای خدمات پس از فروش

به گفته داوود تقی زاده در راستای انجام فعالیت‌های ذکر شده، این شرکت در هفته گذشته توانست 6 شعبه و نمایندگی جدید را به خودروهای نگین سرویس مجهز کند. از جمله این شهرها شامل قائم‌شهر، ساری، سنندج، قم، بوکان، شاهین‌شهر و اهواز است. از این پس در این شهرها نیز سرویس‌های سیار به مشتریان رنو ارائه می‌شود.

تقی زاده ادامه داد که با افزودن این 6 دستگاه خودرو، اکنون تعداد خودروهای نگین سرویس در کل کشور 40 دستگاه است. وی ادامه داد که برنامه ریزی‌هایی انجام شده است که تا پایان سال جاری 10دستگاه دیگر نیز اضافه گردد. در واقع هدف شرکت نگین خودرو مجهز کردن تمام شعب و نمایندگی‌های نگین خودرو در کل کشور، به خودروهای نگین سرویس است.

توسعه فعالیت های شرکت نگین خودرو در 6 شهر جدید

آموزش پرسنل نگین سرویس

به گفته تقی زاده تمامی پرسنل این سرویس آموزش‌های لازم را دیده اند. وی ادامه داد که این پرسنل، بر اساس استانداردهای رنو، غیر از آموزش‌های عمومی شبکه خدمات پس از فروش، لازم است تا به مدت 10 روز آموزش‌های تخصصی در زمینه امداد را نیز در تهران بگذرانند. تقی زاده تاکید کرد که پرسنل در طول این مدت، به ‌صورت عملی با خودروهای نگین سرویس در تهران همراه می‌شوند تا بتوانند دانش به‌دست‌آمده را در عمل نیز به کار ببرند.

سیاست‌ نگین خودرو جهت ارتقای رضایت مشتریان

بخشی از سیاست‌های بلندمدت نگین خودرو که در واقع به جهت ارتقا رضایت مشتریان انجام گرفت، افزایش تعداد خودروهای نگین سرویس جهت ارائه بهتر خدمات پس از فروش بود. پس بی‌دلیل نیست که این شرکت توانست در سال 1395، به رتبه نخست رضایتمندی در خدمات پس از فروش دست یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات نگین سرویس و همچنین سایر خدمات ارائه شده از سوی نگین خودرو به مشتریان محصولات رنو، می‌توان به وبسایت رسمی شرکت نگین خودرو به آدرس www.neginkhodro.com مراجعه کرد. تماس با کارشناسان نگین سرویس و درخواست سرویس‌ امدادی نیز، از طریق شماره تلفن 734551(021) و یا ایمیل vipservice@neginkhodro.com امکان پذیر است.

شرکت نگین خودرو در 6 شهر جدید

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر