;
coinex

گالری/ انتشار اولین تصاویری که با دوربین پیکسل 2 ثبت شده اند

گالری/ انتشار اولین تصاویری که با دوربین پیکسل 2 ثبت شده اندتصاویری که با دوربین پیکسل 2 ثبت شده، از قدرت بی‌نظیر این دوربین خبر می‌دهند. یکی از کارمندان گوگل به تازگی تصاویری که با دوربین پیکسل 2 ثبت شده را منتشر کرده است؛ نتایج حقیقتا تاثیرگذارند.

شاید با خواندن نقدها و بررسی‌ها، چندان تحت تاثیر ویژگی‌های گوشی جدید گوگل قرار نگرفته باشید؛ اما هنوز دلایل زیادی وجود دارد که می‌توان نسبت به آنها خوشبین بود. در ادامه برای تماشای عکس‌های ثبت شده با دوربین پیکسل 2 با تکراتو همراه شوید:

در این مجموعه، نمونه‌هایی از انواع مختلف شرایط عکسبرداری دیده می‌شود که از میان آنها می‌توان به شرایط با نور کم و مود پرتره اشاره کرد. این روزها انتخاب میان دوربین گوشی های هوشمند کار بسیار دشواری است. با اینحال، تصاویر ثبت شده با دوربین پیکسل 2 حقیقتا از بهترین نمونه‌هایی هستند که در بازار گوشی های هوشمند دیده می‌شود. جزئیات در این عکس‌ها به خوبی ثبت شده و دقت تصاویر بسیار بالاست. محدوده دینامیکی از بهترین‌هاست و از کیفیت رنگ‌ها نیز نمی‌توان به سادگی عبور کرد. لازم به ذکر است که هیچکدام از این عکس ها ویرایش نشده‌اند.

هر دو گوشی گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و پیکسل 1.4 میکرومتر مجهز هستند. گوگل در رویداد 4 اکتبر خود با تمرکز بیشتری به معرفی قدرت دوربین گوگل پیکسل 2 پرداخت. گوگل در این موبایل‌ها از دوربین دوگانه استفاده نکرده و تنها قدرت نرم افزاری خود را به تصویر کشیده است. تصاویری که در مود پرتره ثبت شده‌اند، علیرغم کمبودها، برخی از بهترین نمونه‌های موجود هستند.

این گوشی‌های هوشمند در تاریخ 25 مهر (17 اکتبر) رسما عرضه می‌شود. برای تماشای تمامی عکس‌ها به این لینک مراجعه کنید.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر