coinex
راهنمای خرید تکراتو

دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس رتبه‌ی دوم را در فهرست DxOMark کسب کرد

به‌تازگی امتیازهای دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12 Plus) در DxOMark منتشر شده است؛ این گوشی هوشمند بعدازظهر امروز رسما رونمایی شد.

دوربین اولترا پیکسل در گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس توانست امتیاز 106 را برای عکس‌های ثابت و امتیاز 95 را برای ضبط ویدیو کسب کند. این امتیازها باعث شد تا یو 12 پلاس در رتبه‌ی دوم و بعد از گوشی هواوی پی 20 پرو قرار بگیرد.

بررسی امتیازهای دوربین نشان می‌دهد که اچ تی سی یو 12 پلاس از نظر محدوده دینامیک و وضوح تصویر، یکی از بهترین گوشی‌های بازار محسوب می‌شود. این دوربین همچنین می‌‌تواند تعادل خوبی را در بافت اصلی و نویزهای اضافی ایجاد کند.


بیشتر بخوانید: اچ تی سی یو ۱۲ پلاس با نمایشگر ۶ اینچی و بدنه‌ی شفاف رسما رونمایی شد


نکته‌ی جالب توجه درباره‌ی دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس ، فوکوس خودکار دقیق و سریع،‌ و همچنین عملکرد زوم 2x فوق‌العاده‌ای است که در آن اجرا می‌شود. دوربین این موبایل علاوه بر قابلیت‌های عکسبرداری، به ویژگی‌های ضبط ویدیو‌ی خوبی مجهز شده که از میان آنها می‌توان به تثبیت بالا، فوکوس خودکار سریع، وضوح و محدوده‌ی دینامیکی بالا و همچنین نویز کم در شرایطی با نور ناکافی اشاره کرد.

به‌تازگی امتیازهای دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12 Plus) در DxOMark منتشر شده است؛ این گوشی هوشمند بعدازظهر امروز رسما رونمایی شد.

با اینحال، اشکالاتی نیز در دوربین یو 12 پلاس وجود دارد. مواردی مثل از بین رفتن جزئیات در اثر زوم اپتیکال در نور کم، اثرهای مصنوعی در عکسبرداری HDR و نویز مشهود در نور ناکافی از نقاط ضعف این دوربین به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر