coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات اوپو آر 15 اس با صفحه نمایش 6.2 اینچی در تنا منتشر شد

به‌تازگی مشخصات یک گوشی هوشمند در تنا رویت شده که احتمالا با نام اوپو آر 15 اس (Oppo R15S) معرفی خواهد شد.

این برند چینی قصد دارد در 29 خرداد ماه (19 ژوئن) از گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس (Vivo Find X) رونمایی کند؛ با اینحال،‌ اخبار و شایعاتی پیرامون گوشی دیگری از این کمپانی به گوش می‌رسند. این موبایل جدید که در بازار میان‌رده رقابت خواهد کرد، احتمالا با نام رسمی اوپو آر 15 اس رونمایی خواهد شد. اخیرا مشخصات دستگاهی در تنا رویت شده که گفته می‌شود به این گوشی هوشمند مربوط باشد. در تصاویر تنا مشخص شده که گوشی جدید از همان سبک طراحی و بدنه‌ی آلومینیومی آبی رنگ بهره می‌برد. یک دکمه‌ی پاور در لبه‌ی سمت راستی این موبایل تعبیه شده و دکمه‌های تنظیم صدا نیز در لبه‌ی سمت چپی قرار گرفته‌اند. تنظیمات دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی منصوب به اوپو آر 15 اس دیده می‌شود که به صورت افقی در کنار هم چیده‌ شده‌اند. یک فلاش LED نیز در کنار ماژول دوربین قرار دارد. اما هیچ اسکنر اثر انگشتی در هیچ کدام از پنل‌های پشتی و جلویی دیده می‌شود؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود که این اسکنر، همانند ویوو ایکس 21 (Vivo X21) در نمایشگر تعبیه شده باشد.


بیشتر بخوانید: اسکرین شات منتشر شده از اوپو فایند ایکس از اندروید پی در این دستگاه خبر می‌دهد


گوشی منصوب به اوپو آر 15 اس در دو نسخه، تاییدیه‌ی تنا را بدست آورده است که با شماره‌ مدل‌های PABT00 و PABM00 مشخص شده‌اند. هر دو گوشی از صفحه نمایش 6.2 اینچی برخوردار هستند؛ بنابرین انتظار می‌رود که اوپو آر 15 اس در دو نسخه‌ی استاندارد و پرو معرفی شود. این گوشی‌ها در ابعاد 156.2 در 75.6 در 8.2 میلی‌متری ساخته شده‌اند. گوشی منصوب به آر 15 اس از باتری بزرگ 4100 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از نسخه‌ی استدارد اوپو آر 15 بیشتر است. متاسفانه TENAA هیچ جزئیاتی از مشخصات این گوشی را فاش نکرده است.

مشخصات احتمالی اوپو آر 15 اس

با توجه به اینکه این دو گوشی از ویژگی‌های یکسانی برخوردار هستند و در بازار میان رده رقابت می‌کنند،‌ پیش‌بینی می‌شود که به بهترین تراشه‌ی میان‌رده‌ی کوالکام مجهز شوند. این احتمال وجود دارد که تراشه‌ی هشت هسته‌‌ای اسنپدراگون 660 یا اسنپدراگون 710 برای این موبایل‌ها در نظر گرفته شود. این سیستم روی تراشه همراه با رم 4 یا 6 گیگابایتی، قدرت دستگاه را تامین خواهد کرد. علاوه بر این، گفته می‌شود که مدل‌های اوپو آر 15 اس با حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. شایعات حاکی از آن هستند که گوشی‌های جدید اوپو از دوربین‌های پیشرفته‌ای برخوردار می‌شوند که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این می‌توانند قابلیت‌هایی مثل مود پرتره و سایر ویژگی‌های هوشمند را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر