coinex
راهنمای خرید تکراتو

تیزر جدید اوپو فایند ایکس به وجود ناچ عجیب در این گوشی اشاره می‌کند

شایعات و اخبار پیرامون گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) تا زمان رونمایی رسمی از این موبایل همچنان ادامه دارند. به‌تازگی تیزر جدیدی منتشر شده که به ویژگی منحصربه‌فردی اشاره می‌کند.

گوشی اوپو فایند ایکس در رویدادی که 29 خرداد ماه (19 ژوئن) برگزار می‌شود، رسما به نمایش گذاشته خواهد شد. تا به حال اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند منتشر شده است،‌ اما هیچ تصویر دقیقی در دسترس نیست که نمایی از این گوشی هوشمند را به نمایش بگذارد. خوشبختانه،‌ تیزر جدیدی که منتشر شده، بخش‌هایی از این موبایل را نشان می‌دهد.

در این تیزر کوتاه،‌ یک صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه به تصویر کشیده شده که در لبه‌ها کمی خمیدگی دارد و یک فریم فلزی نیز در اطراف آن دیده می‌شود. نکته‌ی جالب، قسمت پایانی این تیزر است که در آن،‌ تغییر لوگوی اوپو فایند ایکس به وجود ناچ نمایشگر عجیب در این گوشی اشاره می‌کند.


بیشتر بخوانید: جزییات جدیدی در مورد گوشی اوپو فایند X : مجهز به ناچ نمایشگر


این ناچ جدید، با نوعی طراحی خمیده همراه است. این ناچ که بخش بسیار کوچکی از صفحه نمایش را پوشانده، با سایر ناچ‌هایی که در بازار دیده‌ایم تفاوت دارد. این احتمال وجود دارد که ناچ نمایشگر اوپو فایند ایکس تنها برای قرارگیری دوربین سلفی طراحی شده باشد. اما سنسورهای دیگر مثل مجاورت و قسمت گوشی به گونه‌ی دیگری طراحی می‌شوند. این کمپانی قطعا در رویداد خود حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. اگر تصاویر قبلی این موبایل را درست بدانیم، پس باید بگوییم که اوپو، یک گوشی متفاوت از لحاظ سبک طراحی را به بازار عرضه خواهد کرد.

اگر تصاویر قبلی این موبایل را درست بدانیم، پس باید بگوییم که اوپو، یک گوشی متفاوت از لحاظ سبک طراحی را به بازار عرضه خواهد کرد.

مشخصات اوپو فایند ایکس

گفته می‌شود که این موبایل هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون 845 برخوردار خواهد که سرعت کلاک آن به 2.8 گیگاهرتز می‌رسد. این پردازنده همراه با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی، قدرت دستگاه را تامین می‌کند. این احتمال وجود دارد که اوپو فایند ایکس به ماژول نور سه‌بعدی مجهز شود که ویژگی تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی را امکان‌پذیر می‌کند. از دیگر مشخصات فایند ایکس اوپو می‌توان به صفحه نمایش 6.4 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 1080 در 2340 اشاره کرد که در نسبت ابعاد 19.5:9 ساخته می‌شود. ماژول دوربین دوگانه با ترکیب دو لنز 16 و 20 مگاپیکسلی در پنل پشتی تعبیه خواهد شد. دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی،‌ عکس‌های سلفی را به ثبت می‌رساند. این موبایل به باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر