;
coinex

پرفروش ترین آیفون 2018 کدام است؟

به نظر شما پرفروش ترین آیفون 2018 کدام خواهد بود؟ براساس گزارشی جدید، اپل بیشترین تعداد نمایشگر را برای نسخه پلاس آیفون 2018 در نظر گرفته است.

به گزارش تکراتو، اپل قرار است از شهریور تا مهرماه، سه مدل آیفون معرفی کند، دو مدل قرار است از نمایشگرهای OLED  با اندازه 5.8 و 6.5 اینچی بهره ببرند که به عنوان جایگزین هایی برای آیفون 10 خواهند بود، همچنین در کنار آنها یک نمونه ارزان قیمت تر که از نمایشگر 6.1 اینچی LCD  بهره می برد نیز، عرضه خواهد شد.

بررسی پرفروش ترین آیفون 2018

در این گزارش بیان شده که تعداد 45 میلیون نمایشگر برای نسخه پلاس جایگزین آیفون 10 با نمایشگر 6.46 اینچی پیش بینی شده است. البته این میزان برای نمایشگر 5.8 اینچی جایگزین آیفون 10 برابر 25 میلیون و برای آیفون ارزان قیمت تر، 30 میلیون است.

اگر این موضوع واقعیت داشته باشد، می توان گفت که کمی کمتر از حدود نیمی از نمایشگرهای سفارش داده شده سه مدل آیفون 2018، به مدل پلاس اختصاص خواهند داشت. البته شاید تغییراتی نیز اتفاق افتد زیرا اپل میزان سفارشات را بر اساس تقاضای مشتریان تنظیم می کند.

این آمار ارائه شده با پیش بینی فروش 100 میلیون آیفون ارزان قیمت تر 6.1 اینچی، در تضاد است. البته نباید فراموش کرد که پیش از این اعلام شده بود که اپل احتمالاً در در زمینه کیفیت مورد نظر خود برای نمایشگرهای این آیفون به مشکل بر خورده بود و احتمالاً آیفون دارای نمایشگر LCD با مدتی تأخیر و پس از آیفون های دارای نمایشگر OLED روانه بازار خواهد کرد.

به طور خلاصه باید گفت که احتمالاً از دید اپل، پرفروش ترین آیفون 2018 بیشترین توجهات را به خود جلب خواهد کرد. البته تا زمان عرضه آیفون ها و بسته به واکنش مشتری ها، ممکن است میزان سفارشات برای نمایشگرها تغییر کند.

.

منبع: phone Arena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر