;
coinex

نگرانی تاکسی های اینترنتی بابت سهمیه بندی بنزین؛ تکلیف چیست؟

تاکسی های اینترنتی نسبت به موضوع سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن نگرانند. اگر این تاکسی‌ها سهمیه نداشته باشند با مشکل مواجه می‌شوند.

به گزارش تکراتو، اختصاص سهمیه به تاکسی‌های اینترنتی به موضوع چالش برانگیزی تبدیل شده است. اتحادیه کشوری کسب‌وکار مجازی امیدوار است دولت برای این کسب‌وکارها سهمیه بنزین در نظر بگیرد تا آنها بتوانند به کسب و کار خود ادامه دهند.

رانندگان تاکسی های اینترنتی نسبت به سهمیه بندی بنزین نگرانند. یک راننده در ناوگان تاکسی‌های اینترنتی از سناریوی احتمالی کارتی شدن بنزین و بلاتکلیفی نقش تاکسی‌های اینترنتی در ناوگان حمل و نقل عمومی ابزار نگرانی کرد.

نگرانی تاکسی های اینترنتی

رانندگان اعلام کرده‌اند که اگر بنزین بار دیگر سهمیه‌بندی و کارتی شود آیا خودروهای ناوگان حمل و نقل اینترنتی جزو ناوگان حمل و نقل عمومی محسوب می‌شوند یا خیر!

درحال‌حاضر روزانه دومیلیون سفر توسط تاکسی‌های آنلاین صورت می‌گیرد و هرگونه تغییر در قیمت سوخت و سهمیه‌بندی آن، در نحوه ارائه خدمات این تاکسی‌ها نیز تاثیرگذار خواهد بود.

رضا الفت‌نسب، عضو هیات‌مدیره و سخنگوی اتحادیه کشوری کسب‌وکارمجازی در مورد نگرانی تاکسی های اینترنتی اعلام کرد که مدتی است سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت سوخت مورد بحث قرار گرفته اما هنوز تصمیم نهایی برای آن اتخاذ نشده است. این تصمیم هرچه باشد، به‌طور قطع بر کسب‌وکار تاکسی‌های اینترنتی اثرگذار است. تاکنون درباره اختصاص یا عدم اختصاص سهمیه‌بندی بنزین به تاکسی‌های اینترنتی صحبتی نشده است.

وی درباره عدم تخصیص سهمیه بنزین به تاکسی‌های آنلاین توضیح داد که اگر این اقدام توسط دولت صورت بگیرد، اتفاق بسیار بدی خواهد بود. زیرا با توجه حجم سفر روزانه تاکسی‌های اینترنتی در بیشتر شهرهای کشور، هزینه‌های سفر افزایش چشمگیری خواهد داشت که البته چنین چیزی بعید است.

کاهش حجم سفر و ‌افزایش هزینه تاکسی های اینترنتی

نگرانی تاکسی های اینترنتی

سخنگوی اتحادیه کشوری کسب‌وکار مجازی با اشاره به میزان بالای سفر تاکسی‌های آنلاین توضیح داد که درحال‌حاضر روزانه دومیلیون سفر توسط تاکسی‌های اینترنتی انجام می‌شود، بنابراین هرگونه تغییر در قیمت سوخت و سهمیه‌بندی آن، در نحوه ارائه خدمات این تاکسی‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

عضو هیات‌مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکار مجازی در پایان گفت که در صورت عدم اختصاص سهمیه‌بندی بنزین به تاکسی‌های آنلاین از حجم سفرهای روزانه کاسته می‌شود و به احتمال زیاد بسیاری از مسافران و راننده‌های تاکسی‌ها آنلاین به مشکل بر خواهند خورد به‌این‌ترتیب این کسب‌وکار ریزش می‌کند.

وی از دولت خواست تا در صورت سهمیه‌بندی سوخت سهم کسب‌وکار تاکسی‌های آنلاین را باتوجه به پوشش حجم بالای سفر این تاکسی‌ها مدنظر قرار دهد تا آسیبی به این کسب‌وکار اینترنتی وارد نشود.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر