;
coinex

ارز دیجیتال سندباکس (SAND) ؛ قیمت، نحوه خرید و فروش رمز ارز sandbox

از دیگر ارزهای دیجیتالی محبوب این روزها می‌توان به سندباکس اشاره کرد. ما این گفتار را به معرفی ارز دیجیتال سندباکس و جزئیات آن اختصاص داده‌ایم.

از قدیم الایام تاکنون، یکی از آرزوهای گیمرها و حتی مردم عادی این بوده است که بتوانند از طریق بازی‌ در کامپیوتر و گوشی خود کسب درآمد کنند یا حداقل به این فکر کرده‌اند که چقدر جالب می‌شد اگر واقعا مالک اشیاهای داخل بازی بودند و می‌توانستند با فروش آنها، زندگی واقعی خود را سر و سامان دهند.

خوشبختانه ارز دیجیتال sandbox این امکان را برای افراد فراهم کرده است که در دنیای مجازی، مالک وسایل خود باشند و حتی بتوانند از طریق فروش آنها، پول بدست بیاورند. از این رو، در ادامه این جستار به معرفی ارز دیجیتال سندباکس پرداخته و همینطور نحوه خرید ارز SAND و قیمت رمز ارز سندباکس را بررسی خواهیم کرد.

ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

اگر شما اندکی در زمینه ارزهای دیجیتالی اطلاعات داشته باشید، مطلع هستید که ارزهای دیجیتالی بخاطر این به وجود آمدند که برخی از محدودیت‌های زندگی ما را از بین ببرند. از نسل اول ارزهای دیجیتالی که بیت کوین است گرفته، تا بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 و  بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021.

در این میان پروژه سندباکس نیز معرفی شد تا مردم بیشتر با این ارزهای مجازی آشنا شوند. در واقع، Sandbox یک دنیای مجازی است که در آن بازیکنان می توانند با استفاده از توکن نرم افزاری SAND پلتفرم ، تجارب بازی خود را در بلاک چین اتریوم بسازند، مالک آن شوند و از آن درآمد کسب کنند.

این پروژه به مردم کمک می‌کند تا حتی آن دسته از افرادی که آشنایی و تجربه چندانی در زمینه ارزهای دیجیتالی ندارند، با دنیای رمز ارزها آشنا شوند و حتی بتوانند از طریق خرید و فروش توکن SAND، درآمدزایی کنند. در زمینه پروژه سندباکس، بازیکنان می توانند دارایی های دیجیتالی را به صورت توکن NFT درآورده و آنها را در بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 به فروش بگذارند. البته توکن SAND نیز یک توکن سودمند ERC-20 است که برای انتقال ارزش استفاده می شود.

شاید برای شما جالب باشد که چرا برای این پلت فرم از نام سندباکس استفاده شده است. در حقیقت، SANDBOX نام یک مکان شنی است که بچه‌ها در آن بازی می‌کنند و از آنجایی که این مکان مملو از شن است، کودکان هنگام زمین خوردن آسیب کمتری می‌بینند. در دهه‌های اخیر این لغت به دنیای تکنولوژی و تجارت نیز راه یافته است.

منظور از SANDBOX حیطی بسته و امن است که پروژه‌های نرم افزاری تحت وب بدون این که به سیستم برنامه‌نویس و یا توسعه دهنده آسیبی برساند، اجرا می‌شود. همینطور پیاده سازی برنامه نوشته شده بر دیگر برنامه‌های در حال اجرا نیز، اثری نمی‌گذارد.

علاوه بر این، از واژه سندباکس در دنیای امنیت اطلاعات نیز استفاده می‌شود. در این زمینه، سندباکس جایی است که برنامه‌ها و یا کدهای مشکوک به بدافزار قبل از این که به صورت عمومی عرضه شوند، تست می‌شوند تا آسیبی به سیستم نرسانند. گذشته از این ها، سندباکس در دنیای ارزهای دیجیتال بهشت گیمرها است چرا که بازیکنان در این مکان مجازی امکان ساخت و مالک شدن و همینطور فروش دارایی‌های خود را دارند.

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

ارز دیجیتال sandbox چیست؟

ارز دیجیتال سندباکس
قیمت رمز ارز سندباکس

ارز دیجیتالی سندباکس بلاک چین انحصاری ندارد و در مبنای استاندارد ERC20، بر بستر بلاک چین متن باز اتریوم قرار دارد. ارز دیجیتال سندباکس (The Sandbox) که با علامت انحصاری SAND شناخته می‌شود، در سال 2011 توسط Pixowl راه اندازی شد. آرتور مادرید (Arthur Madrid) و سباستین بورگت (Sebastien Borget) پدیدآورندگان و مدیرعاملان Pixowl هستند. آنها توانستند با خلق پلت فرم سندباکس بر روی بلاک چین اتریوم، دنیای تکنولوژی و ارزهای دیجیتالی را با بازی را به یکدیگر پیوند بزنند.

آنها نه تنها خالق این پروژه هستند، بلکه با به وجود آوردن توکن SAND در تلاش هستند تا نظرات و ایده‌های افراد را درباره پروژه خود بدانند و به کمک آنها، این پلت فرم را ارتقا ببخشند. زمانی که این کمپانی با ایده ناب خود فعالیتش را آغاز کرد، شرکت‌های گیمینگ معروفی همچون آتاری (Atari)، هلیکس (Helix) و کریپتوکیتیز (CryptoKitties) از آن حمایت کردند.

قیمت رمز ارز سندباکس چند است؟

مطمئنا یکی از مهم‌ترین نکاتی که افراد را به سمت ارزهای دیجیتالی جذب می‌کند، قیمت و البته رشد قیمت انها در گذر زمان است. در حال حاضر، توکن سندباکس با قیمت 0.3042 دلار در جایگاه 161 مارکت کپ قرار دارد. این ارز دیجیتالی در اواخر مارس 2021 توانست رکورد بالاترین قیمت خود را بشکند و به ارزش 0.9327 دلار برسد. شما می‌توانید قیمت لحظه‌‌ای توکن سندباکس را از طریق سایت coinmarketcap مشاهده کنید.

همینطور قیمت رمز ارز سندباکس در نوامبر 2021  در پایین‌ترین قیمت خود، یعنی 0.02894 رسیده بود. تعداد واحدهای عرضه شده سندباکس 701,888,415 و تعداد کل واحدهای آن 3,000,000,000 است. حال که قیمت رمز ارز سندباکس را بررسی کردیم، در ادامه به نحوه خرید ارز SAND و فروش آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

توکن هارمونی

توکن بیکری

نحوه خرید ارز SAND چگونه است؟

ارز دیجیتال سندباکس
نحوه خرید ارز SAND

برای خرید ارز دیجیتال سندباکس، باید به یکی از صرافی‌هایی که از این توکن پشتیبانی می‌کنند، مراجعه کنید. بدین منظور، صرافی بایننس می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد. این صرافی یکی از امن‌ترین صرافی‌های موجود در بازار رمز ارزها است که می‌توانید از آن استفاده کنید و البته بایننس از مارس 2021، بیشترین حجم معاملات SAND را دارد. به علاوه، صرافی‌های خارجی زیر نیز می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای شما باشند:

جدا از صرافی‌های خارجی بالا، می‌توانید از بین صرافی‌های داخلی مورد اعتماد نیز یکی را انتخاب کرده و از آن استفاده نمایید. بدین منظور، می‌توانید جستار بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران را مطالعه کنید و یکی از آنها را انتخاب کنید. پس از انتخاب صرافی، به سایت موردنظر رفته و در آن ثبت نام کنید.

سپس برای خرید و پرداخت نهایی از طریق درگاه بانکی اقدام فرمایید. در مرحله آخر، احراز هویت می‌شوید و سندباکس دریافت می‌کنید. البته توجه داشته باشید که حتما باید یک کیف پول ارز دیجیتالی داشته باشید تا بتوانید ارز دیجیتال sandbox خود را در آن نگهداری کنید.

بیشتر بخوانید:

توکن بن فایر

توکن FEG

نحوه فروش ارز دیجیتال سندباکس چگونه است؟

اگر قصد فروش رمز ارز سندباکس خود را دارید، به صرافی خود مراجعه کنید و شماره شبای بانکی خود را ثبت نمایید. سپس مقدار ارزی که قصد فروش ان را دارید مشخص کرده و قیمت ان را مشاهده می‌نمایید. بعد در صورت تمایل، درخواست فروش خود را ثبت می‌کنید.

در آخر، توکن SAND خود را به ادرس صرافی انتقال داده و شناسه تراکنش را ثبت نمایید تا در شبکه بلاکچین تایید شوید. پس از گذراندن این مراحل، صرافی تسویه حساب را انجام می‌دهد و شما می‌توانید پول فروش رمز ارز خود را دریافت کنید.

کدام کیف پول سندباکس بهتر است؟

ارز دیجیتال سندباکس
نحوه خرید ارز SAND

احتمالا یکی از دغدغه‌های اصلی هر شخص، انتخاب یک کیف پول امن برای دارایی‌های دیجیتالی‌اش است چرا که ممکن است برخی کیف پول‌ها از امنیت کافی برخوردار نبوده و مورد سرقت قرار بگیرند. به طور کلی، کیف پول‌ها به سه دسته آنلاین، سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می‌شوند.

در میان این سه، شما می‌توانید برای نگهداری دارایی sandbox خود از کیف پول‌های آنلاین و نرم‌افزاری استفاده نمایید. البته اگر به امنیت دارایی خود اهمیت می‌دهید، باید گفت والت‌های نرم‌افزاری از امنیت بیشتری برخوردار هستند و البته بهترین کیف پول نرم‌افزاری برای نگهداری توکن سند، تراست والت است. کیف پول Trust wallet کیف پول رسمی بایننس است که رمزارز سند را  پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

امنیت سندباکس چگونه است؟

ارز دیجیتال سندباکس
ارز دیجیتال سندباکس

از آنجایی که دنیای مجازی سندباکس که از بهترین توکن های NFT نیز است، بر بستر بلاک چین اتریوم قرار دارد، از مکانیزم اثبات سهام (PoS) پشتیبانی می‌کند. بنابراین، امکان استخراج رمز ارز سندباکس وجود ندارد و شما برای بدست آوردن آن، می‌بایست این توکن را سهام گذاری کنید و سود بدست بیاورید.

بر خلاف مکانیزم اجماع اثبات کار (PoW) که توسط بلاکچین بیت کوین استفاده شده است، در PoS نیازی به برق زیاد و سخت افزارهای قوی نیست و این مکانیزم به سهامدارانی که بیشترین توکن SAND را دارند، متکی است. اجماع PoS نه تنها امکان استفاده از برنامه‌های متنوع را فراهم می‌کند، بلکه امنیت دارایی‌های استیک شده را نیز تضمین ‌می‌کند.

از این رو، شما می‌توانید با خیال راحت از این پروژه استفاده کرده و نگران امنیت آن نباشید. به علاوه، شما می‌توانید نحوه ساخت توکن NFT را یاد گرفته و با خرید زمین در sandbox، درآمد زایی کنید. اگر درباره آینده این توکن‌های غیرقابل تعویض اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم جستار سرمایه گذاری در NFT را نیز مطالعه کنید.

جستار ارز دیجیتال سندباکس به پایان رسید. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با ارزهای دیجیتالی و آینده آنها، جستارهای پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030، پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021 و پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021  را مطالعه کنید.

همینطور پیشنهاد می‌کنیم گفتارهای پیش بینی قیمت ترون در سال 2021، پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021 و پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 را در تکراتو بررسی کنید تا از آینده این آلت کوین‌ها مطلع شوید.

اگر قصد دارید با توکن هایی که نسبتا جدیدتر هستند آشنا شوید، مطالعه ارز دیجیتال کیک، توکن توموچین، توکن ماتیک و توکن پیگ را از دست ندهید. به علاوه، جستارهای ارز دیجیتال کیشو اینو، ارز دیجیتال آوالانچ و ارز دیجیتال نانو نیز در این راستا تهیه شده اند

بیشتر بخوانید:

.

منبع: coinmarketcap

نظر شما درخصوص ارز دیجیتال سندباکس چیست؟ به نظر شما قیمت این ارز دیجیتالی چه سرنوشتی خواهد داشت؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر