coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده پرسپولیس تراکتور امروز 3 مرداد 1400 [+ساعت پخش]

حساس ترین رقابت هفته بیست و نهم لیگ برتر بازی پرسپولیس تراکتور خواهد بود. در پخش زنده پرسپولیس تراکتور امروز 3 مرداد 1400 با ما باشید.

در حساس ترین رقابت هفته بیست و نهم لیگ برتر خلیج فارس ایران، دوره بیستم، دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در دیداری حساس و نزدیک به مصاف هم خواهند رفت.

پرسپولیس صدرنشین امسال تنها یکبار باخته و تراکتور رده چهارمی که به کسب سهمیه آسیا می اندیشد، فصل پر دردسری را پشت سر می گذارد. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس تراکتور امروز 3 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده پرسپولیس تراکتور امروز 3 مرداد 1400

شاگردان یحیی گل محمدی که با سرعت به سمت قهرمانی پنجم در لیگ برتر آن هم به طور متوالی در حرکت هستند، حال با 61 امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و با دو امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان، برای تضمین قهرمانی باید تا هفته آخر بکوشند.

اختلاف دو امتیازی با سپاهان هر هفته می تواند در معرض خطر باشد و اگر پرسپولیس کوچکترین لغزشی داشته باشد، موقعیت برتر را از دست می دهد و سپاهان حریص و سرحال این روزها، به سادگی می تواند جای آن را بگیرد.

حال شاید اقبال به سپاهانی ها رو کرده باشد و تی تی ها بتوانند با غافلگیر کردن پرسپولیس در آزادی، زمینه صدرنشینی سپاهانی را فراهم آورند که در دربی اصفهان باید به مصاف ذوب آهن قعرنشین برود.

پخش زنده پرسپولیس تراکتور امروز 3 مرداد 1400 [+ساعت پخش]
ساعت پخش بازی پرسپولیس تراکتور امروز 3 مرداد 1400 / پخش زنده بازی تراکتور پرسپولیس امروز 3 مرداد 1400
البته که هرچه عملکرد پرسپولیس در لیگ بیستم با ثبات و خوب بوده است، تراکتورسازان اصلا دوران خوبی پشت سر نمی گذارند. البته در تاریخچه تقابل های دو تیم، 9 بار تراکتوری ها و 8 بار پرسپولیس پیروز شده است. 4 دیدار نیز به تساوی انجامیده است. البته اکنون 2 بازی متوالی، از جمله بازی رفت لیگ بیستم است که تراکتوری ها حریف پرسپولیس نشده اند.

تراکتور از اساس لیگ سختی را از سر می گذارند. تیم تبریزی که رقابت های لیگ بیستم را با سرمربیگری علیرضا منصوریان آغاز کرد، طبق عادت مالوف، بعد از مدتی نتیجه نگرفتن این سرمربی را اخراج کرد تا مدتی مسعود شجاعی تیم را هدایت کند. در حواشی جدایی شجاعی و دژاگه از تراکتور بود، که رسول خطیبی از آلومینیوم به تبریز فراخوانده شد.

اما او نیز نتیجه مطلوبی نگرفت و بعد از چند هفته از کار کنار رفت تا دستیارش فیروز کریمی به سرمربیگری تراکتور منصوب شود. شاید بتوانیم بگوییم تراکتور حال تازه با فیروز کریمی و در چند بازی اخیر به ساحل آرامش رسیده است. تیم تبریزی همین هفته پیش آلومینیوم اراکی را برد که شگفتی ساز لیگ بیستم بوده و امسال دو بار تراکتور را بدون گل خورده شکست داده بود.

حال شاگردان فیروز کریمی به نمایش خوبی مقابل سرخ پوشان پایتخت امیدوارند و سابقه فیروز کریمی استقلالی نیز می تواند انگیزه ای باشد تا تبریزی ها تلاش بیشتری برای کسب امتیاز مقابل پرسپولیس داشته باشند.

اما تیم تهرانی که حال چندسالی هست قهرمان لیگ است و دوبار به فینال آسیا رفته، در یک کلام باکیفیت ترین تیم ایرانی است و به این سادگی ها نه گل می خورد و نه می بازد. گواه این امر، تنها یک باخت در طول لیگ بیستم برای شاگردان یحیی و 13 گل خورده است که پرسپولیس را بهترین خط دفاع لیگ کرده است. اما برای تماشای پخش زنده پرسپولیس تراکتور امروز 3 مرداد 1400 از لینک های زیر استفاده کنید.

پخش زنده بازی پرسپولیس تراکتور امروز 3 مرداد 1400 از تلوبیون

پخش زنده بازی پرسپولیس تراکتور امروز 3 مرداد 1400 از شبکه سه

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی پرسپولیس تراکتور امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر