coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده کشتی رضا اطری المپیک توکیو 2020 [13 مرداد]

امروز از ساعت 7:28 دومین نماینده کشتی آزاد ایران روی تشک خواهد رفت. برای پخش زنده کشتی رضا اطری المپیک توکیو 2020 با ما همراه باشید.

امروز و در شرایطی که حسن یزدانی از ساعت 7 به وقت ایران به مصاف رقبایش می رود، رضا اطری دیگر نماینده کشتی آزاد ایران در وزن 57 کیلوگرم مطابق قرعه رقابت خود را آغاز خواهد کرد.

پپخش زنده کشتی رضا اطری المپیک توکیو 2020

در وزن 57 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد در دور نخست رضا اطری نماینده ایران به مصاف سلیمان آتلی از ترکیه و دارنده نقره و برنز جهان و طلای قهرمانی اروپا خواهد رفت. او در صورت پیروزی بر حریف در دور بعد باید با برنده دیدار آرسن هاروتونیان دارنده طلای اروپا از ارمنستان و بخبایار اردنبات دارنده برنر جهان و طلای بازی های آسیایی از مغولستان برود.

پخش زنده کشتی رضا اطری المپیک توکیو 2020 [13 مرداد]

همانطور که مشخص است، اطری از همان گام نخست کار دشواری دارد و اساسا گروه اطری گروه دشواری است. جز موارد مذکور، در گروه اطری زائور اوگویف دارنده طلای جهان، برنز اروپا و 2 طلای نوجونان جهان نیز حضور دارد. اما برای تماشای کشتی آزاد المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده کشتی آزاد رضا اطری المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های المپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای کشتی آزاد ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی رضا اطری المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راه خوب و رایگان برای تماشای رقابت کشتی ایران در المپیک توکیو، استفاده از سرویس FSL است. با این سرویس شما می توانید تمام رقابت های المپیک را به طور کامل دنبال کنید. برای استفاده از این وب سایت و تماشای کشتی رضا اطری از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی رضا اطری المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس CBC پلیر از مهمترین مراجع پوشش زنده و جامع بازی های المپیک توکیو است. برای استفاده از این سرویس و تماشای رقابت رضا اطری از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده کشتی رضا اطری المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر