coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده یوونتوس آتالانتا 23 مرداد 1400 [بازی دوستانه]

دو تیم آتالانتا و یوونتوس امروز در دیداری دوستانه مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. پخش زنده یوونتوس آتالانتا 23 مرداد 1400 را با ما ببینید.

تیم های سوم و چهارم فصل گذشته سری آ، که هردو لیگ را در شرایطی مساوی، با 89 امتیاز به پایان رساندند امروز دیداری دوستانه دارند. هر دو تیم 23 برد، 9 تساوی و 6 شکست داشتند و تنها به لطف تفاضل گل بود که آتالانتا در رده سوم قرار گرفت. برای پخش زنده یوونتوس و آتالانتا 23 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده یوونتوس آتالانتا 23 مرداد 1400

در مجموع 25 تقابل اخیر دو تیم در دیدارهای رسمی و غیررسمی، 17 برد برای یوونتوس و 2 برد برای آتالانتا ثبت شده است. البته که هر دو پیروزی آتالانتا مقابل یووه مربوط به همین یکی دوسال اخیر است که تیم میانه جدولی گذشته، با هدایت گاسپرینی و تنی چند از ستارگان جوان، موفق شده تیمی مدعی برای کسب سهمیه و حتی مانند سال گذشته قهرمانی سری آ بسازد.

پخش زنده یوونتوس آتالانتا 23 مرداد 1400 [بازی دوستانه]

یوونتوس در مدت اخیر و به طور خاص از زمان رفتن مکس آلگری دوران خوشی نداشته است. الگری این تیم را دوبار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند که البته هر دوبار در کسب عنوان قهرمانی ناموفق بود.

یوونتوس فصل گذشته را با هدایت مائوریتسیو ساری آغاز کرد که در چلسی عملکرد جالبی نداشت. نتایج پرنوسان ساری در یوونتوس نیز ادامه داشت و با اخراج او، آندره آ پیرلو، اسطوره یوونتوس به عنوان جایگزینش تعیین شد. انتخابی که شاید چندان به جا نبود. در هر حال یوونتوس بعد از 9 قهرمانی متوالی در سری آ، سال گذشته نه تنها در تکرار قهرمانی ناموفق بود، بلکه حتی برای کسب سهمیه نیز زحمت زیادی کشید.

حال باید دید امسال یوونتوس به قصد بازپس گرفتن تخت پادشاهی باز خواهد گشت؟ برای پخش زنده یوونتوس و آتالانتا 23 مرداد 1400 از لینک های زیر استفاده کنید. این بازی راس ساعت 23 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

پخش زنده بازی یوونتوس و آتالانتا 23 مرداد از Premier Sports 1

پخش زنده بازی یوونتوس و آتالانتا 23 مرداد از Sky Sport

پخش زنده یوونتوس آتالانتا 23 مرداد 1400 [بازی دوستانه]

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده یوونتوس آتالانتا 23 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر