;
coinex

فیلم Jungle Cruise 2 با حضور دواین جانسون و امیلی بلانت ساخته می شود

بالاخره دیزنی راضی شد که ادامه فیلم Jungle Cruise 2 ساخته شود و اکنون فیلم Jungle Cruise 2 با حضور دواین جانسون و امیلی بلانت ساخته می شود.

ماه پیش فیلم Jungle Cruise در سالن‌های سینما و ازطریق Premier Access روی دیزنی پلاس اکران شد. اکنون ادامه این فیلم نیز قرار است ساخته شود.

فیلم Jungle Cruise 2 با حضور دواین جانسون و امیلی بلانت ساخته می شود

بازیگران این فیلم دواین جانسون در نقش فرانک ولف و امیلی بلانت در نقش دکتر لیلی هیوتون، فیلمنامه نویسی آن برعهده مایکل گرین و کارگردانی آن بر عهده ژاومه کویت-سرا است.

به تازگی فروش فیلم گشت‌ و‌ گذار در جنگل از ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی بیشتر شده و پنجمین فیلمی شده است که در ۲۰۲۱، فروش آن از ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکا عبور کرده است.

البته در مجموع فروش جهانی فیلم Jungle Cruise به بیش از ۱۸۷ میلیون دلار رسیده است که شروع آن با ۳۵ میلیون دلار بوده است. این فیلم ۳۰ میلیون دلار را در ۳ روز پخش دیزنی پلاس به دست آورد و جایگاه A- را از تماشاگران گرفته است.

داستان این فیلم، داستان فرانک، کاپیتان یک قایق در پارک تفریحی را دنبال می‌کند که به‌همراه لیلی و برادرش راهی یک ماجراجویی برای یافتن یک درخت جادویی با قدرت‌های شفابخشی می‌شود که در این ماجراجویی آن‌ها باید با حیوانات وحشی و رقیب آلمانی خود نیز مواجه شوند.

بازیگران این فیلم نیز ، دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، جسی پلمونس، ادگار رامیرز، پل جیاماتی، ورونیکا فالکون، کوئم گوتیرز، اندی نیمن و دنی روویرا هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیلم Jungle Cruise 2 با حضور دواین جانسون و امیلی بلانت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر