coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده اتلتیکو مادرید بیلبائو 27 شهریور 1400 [هفته پنجم لالیگا]

با پخش زنده اتلتیکو مادرید بیلبائو 27 شهریور همراه ما باشید. امشب، تیم اتلتیکو مادرید در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لالیگا میزبان بیلبائو خواهد بود.

دو تیم از ساعت 18:45 در مترو پولیتانو به مصاف هم می‌روند. در آخرین تقابل بین تیم‌ها، بیلبائو توانست به برتری 1_2 دست یابد. قهرمان فصل گذشته امسال نیز شانس اول قهرمانی به شمار می‌رود زیرا از تیم یکدست و خوبی برخوردار است و با خریدهای هوشمندانه رقبای خود را در بازار نقل و انتقالات پشت سر گذاشته است. مادریدی‌ها فصل قبل پس از شش سال موفق به تکرار قهرمانی در لالیگا شدند.

بیلبائو، اصلاً حریف راحتی برای اتلتیکو مادرید به شمار نمی‌رود زیرا آن ها در هفته دوم موفق شدند بارسلونا را با نتیجه 1_1 متوقف کنند.  در ادامه، با پخش زنده اتلتیکو مادرید و بیلبائو 27 شهریور 1400 ما را همراهی کنید.

پخش زنده اتلتیکو مادرید بیلبائو 27 شهریور 1400

پخش زنده اتلتیکو مادرید بیلبائو 28 شهریور 1400
ساعت پخش بازی اتلتیکو مادرید بیلبائو 27 شهریور 1400 / ساعت پخش فوتبال اتلتیکو مادرید بیلبائو 27 شهریور 1400

دیگو سیمونه سرمربی اتلتیکو مادرید اذعان کرد که از اشتیاق گریزمان برای بازگشت به جمع مادریدی‌ها مطلع بوده و خودش نیز علاقه داشته که او به تیم بازگردد. لوئیز سوارز می‌تواند دوباره با همکار سابق خود در بارسلونا ارتباط برقرار کند، هرچند ستاره اتلتیکو برای حضور در ترکیب اصلی باید با سایر مهاجمان این تیم رقابت کند.

آنخل کوریا تا اینجای فصل بسیار درخشان ظاهر شده و به‌خوبی توانسته اعتماد دیگو سیمونه را برای حضور در ترکیب اصلی جلب نماید. با عدم حضور لیونل مسی در بارسلونا، مهاجمان اتلتیکو و رئال می‌توانند برای کسب عنوان آقای گلی با یکدیگر رقابت کنند. البته بارسلونا نیز سرخیو اگوئرو و عثمان دمبله را دارد اما این بازیکنان فعلاً نمی‌توانند برای این تیم بازی کنند. برای تماشای اتلتیکو مادرید و بیلبائو 27 شهریور 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید.

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ آپ تبلیغات را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال اتلتیکو مادرید بیلبائو 27 شهریور 1400 از Laliga TV UK

پخش زنده فوتبال اتلتیکو مادرید بیلبائو 27 شهریور 1400 از Movistar Laliga

پخش زنده فوتبال اتلتیکو مادرید و بیلبائو 27 شهریور 1400 از ESPN

پخش زنده اتلتیکو مادرید بیلبائو 28 شهریور 1400
ساعت پخش بازی اتلتیکو مادرید بیلبائو 27 شهریور 1400 / ساعت پخش فوتبال اتلتیکو مادرید بیلبائو 27 شهریور 1400

نظر شما در مورد پخش زنده اتلتیکو مادرید بیلبائو 27 شهریور 1400 چیست؟ پخش زنده بازی های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر