coinex
راهنمای خرید تکراتو

دانلود رایگان قسمت 149 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

سریال عشق مشروط یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 149 سریال عشق مشروط دوبله فارسی با تکراتو همراه باشید.

سریال عشق مشروط که با نام تو درم را بزن هم شناخته می‌شود یکی از پر طرفدارترین سریال‌های ترکی است. در این سریال دیدنی بازیگرانی همچون هانده ارچل، کرم بورسین، نسلیهان یلدان، بیگه اونال، اوریم دوعان، اسماعیل اجه شاشماز، آنیل ایلتر، ملیسا دونگل، الچین افاجان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال داستان زندگی دختری به نام ادا را روایت می‌کند که زندگی پر از فراز و نشیب را سپری می‌کند. اگر از علاقمندان سریال‌های عاشقانه و درام هستید، در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 149 سریال عشق مشروط دوبله فارسی با ما همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 149 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دانلود سریال تو درم را بزن دوبله شده

این مجموعه یکی از بهترین سریال‌های ترکی ساخته شده در سال 2021 است که به کارگردانی آلتان دونمز و نویسنده معروف عایشه اونرکوتلو ساخته شده است. در سریال تو در خانه‌ام را بزن یا عشق مشروط در کنار صحنه‌های عاشقانه و درام شاهد صحنه‌های کمدی بسیاری هستید که تماشای این سریال را برای شما خوش آیند‌تر می‌کند.

ادا دختری است که آزادانه زندگی می‌کند و تفکری بسیار جذاب دارد. او در دوران کودکی ماد رو پدر خود را طی یک حادثه ناگوار از دست می‌دهد و در حال حاضر با عمه اش زندگی می‌کند.

دانلود رایگان قسمت 149 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال تو درم را بزن دوبله شده / دوبله فارسی تو درم را بزن قسمت 149 / دوبله فارسی عشق مشروط 149

ادا در ارزوی فارغ و تحصیل شدن در یکی از بهترین دانشگاه‌هاست که طی یک اتفاق غیر منتظره تمام ارزو‌هایش فرو می‌پاشد. از آنجایی که ادا وضع مالی خوبی ندارد مجبور است برای ادامه تحصیل در خارج کشور بورس شود و این بورس را یکی از بزرگ‌ترین معمار‌های شهر به نام سرکان بولات برعهده گرفته است.

ولی به طور اتفاقی یکی از کارکنان سرکان بولات این بورس را قطع می‌کند و باعث زیر و رو شدن زندگی ادا می‌شوند. ادا که از موضوع خبر ندارد و فکر می‌کند سرکان بولات مقصر همه این‌هاست از او به شدت متنفر می‌شود.

حال بعد از گذشت چند وقت که ادا تحصیل را رها کرده و در مغازه گل فروشی عمه‌اش مشغول به کار است متوجه می‌شود در دانشگاه سرکان بولات مصاحبه کاری دارد. او تصمیم می‌گیرد به مدرسه برود و تمام نفرت خود را به او نشان بدهد.

اما این نفرت طولی نمی‌کشد که به یک عشق جذاب تبدیل می‌شود. در پایان فصل اول، متوجه شدیم که سرکان دچار سرطان شده و امکان دارد به زودی فوت کند. فصل دوم این طور آغاز می‌شود که پس از پنج سال، او کاملا بهبود یافته است. اما مسئله اصلی فصل دوم این است که سرکان و ادا از هم جدا شده‌اند.

دانلود رایگان قسمت 149 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال عشق مشروط دوبله شده / دوبله فارسی تو درم را بزن قسمت 149 / دانلود سریال Sen Cal Kapimi

اتفاق مهم دیگر در آغاز فصل دوم مهاجرت ادا ست، او از استانبول رفته است و با عمه‌اش، ملو دوستش و دختر چهار ساله‌اش، کیراز، زندگی می‌کند. اما سرکان از اینکه صاحب دختر شده است بی‌خبر است. او به طور کاملا اتفاقی برای پروژه‌ای به محل زندگی ادا می‌رود و آن‌جا دخترش و ادا می‌بیند. با این حال، ادا و دوستش ملو اصل قضیه را از سرکان پنهان می‌کنند.

شما می‌توانید در ادامه مطلب به لینک دانلود قسمت 149 دوبله تو درم را بزن دسترسی پیدا کنید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 149 سریال عشق مشروط دوبله فارسی همراه ما باشید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 146 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 147 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 148 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دوبله فارسی سریال عشق مشروط قسمت 149

دانلود رایگان قسمت 149 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال عشق مشروط دوبله شده / سریال عشق مشروط با دوبله فارسی / دوبله فارسی عشق مشروط 149
  • نام سریال: Sen Çal Kapimi
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • محصول: ترکیه 2020
  • روز پخش: چهارشنبه شب‌ها از شبکه Fox
  • کارگردان: آلتان دونمز
  • نویسنده: عایشه اونرکوتلو
  • بازیگران: هانده ارچل، کرم بورسین، نسلیهان یلدان، بیگه اونال، اوریم دوعان، اسماعیل اجه شاشماز، آنیل ایلتر، ملیسا دونگل، الچین افاجان

دانلود عشق مشروط قسمت 149 با دوبله فارسی با کیفیت ۲۴۰p از تلگرام

دانلود دوبله فارسی سریال عشق مشروط قسمت 149 با کیفیت ۴۸۰p از تلگرام

فایل‌ها پس از پخش سریال به کانال تلگرام اضافه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 149 سریال عشق مشروط دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر