;
coinex

گوشی آلکاتل 3 ایکس پلاس (Alcatel 3X Plus) رونمایی شد؛ مشخصات فنی و قیمت

به تازگی طبق گزارشات منتشر شده، گوشی آلکاتل 3 ایکس پلاس (Alcatel 3X Plus) رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت آن نیز مشخص گردیده است.

آلکاتل هرگز در موبایل‌های گران قیمت فعالیت نکرده است و نمی‌کند و حتی میان رده‌های مطرحی برای رقابت ندارد ولی در موبایل‌های پایین رده و اقتصادی فعالیت خوبی دارد‌. تازه ترین گوشی اقتصادی این شرکت، Alcatel 3X Plus نام دارد.

گوشی آلکاتل 3 ایکس پلاس (Alcatel 3X Plus)

در آخرین فعالیت این شرکت، دو گوشی Alcatel 1 2021 و Alcatel L1 Pro رونمایی شده است. طبق گزارشات منتشر شده، آلکاتل رسماً گوشی تازه خود را در بازار ۴ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی است که قیمتی معادل ٢٣,٩٩٩ پزوی آرژانتین برابر ٢۴۴ دلار آمریکا در دو رنگ آبی و مشکی در آرژانتین دارد.

گوشی آلکاتل 3 ایکس پلاس (Alcatel 3X Plus)

این موبایل مجهز به نمایشگر ۶.٢٢ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی، نسبت تصویر ١٩:٩ و شیشه خمیده 2.5D، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر Alcatel 3X Plus، دوربین اصلی سه گانه‌ی ٢+۵+١٣ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض، تراشه‌ی یونیساک SC9863A، درگاه کارت حافظه جانبی در 3X Plus، باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی با درگاه شارژ USB، پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان، اندروید ١٠ به صورت پیش فرض است.

از عرضه‌ی جهانی این موبایل در حال حاضر خبری در دست نیست اما  حتی در صورت آغاز عرضه‌ی جهانی، ورود آن به بازار ایران زمان بیشتری خواهد برد و با توجه به طرح رجیستری و گمرک قیمت نهایی موبایل در ایران بیشتر از این قیمت‌ها خواهد بود. البته اگر وارد ایران گردد چرا که ممکن است در ایران تقاضایی برای ورود این موبایل نباشد ( البته با توجه به قیمت ارزان آن این مسئله بعید است)

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی آلکاتل 3 ایکس پلاس (Alcatel 3X Plus) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر