;
coinex

سامسونگ گلکسی زد فولد نوت در راه است ؛ گوشی تاشوی جدید سامسونگ!

طبق شنیده ها قرار است که به زودی سامسونگ، از گوشی جدید خود رونمایی بعمل آورد. سامسونگ گلکسی زد فولد نوت یک گوشی تاشو و انعطاف پذیر جدید خواهد بود.

به تازگی شاهد انتشار تصویری جدید از یک گوشی تاشو با قلم s pen هستیم که گفته می شود مربوط به گلکسی زد فولد نوت است. گویا سامسونگ قصد دارد از یک گوشی تاشوی دیگر رونمایی کند. در ادامه با ما همراه باشید.

چندی پیش نام تجاری flex note توسط شرکت سامسونگ به ثبت رسید و پس از آن حق اختراع گوشی تاشو با قلم s pen توسط سامسونگ اخذ گردید. اخیرا تصاویر دو بعدی مربوط به گوشی گلکسی نوت سامسونگ به نام گلکسی زد فولد نوت منتشر شده است.

سامسونگ گلکسی زد فولد نوت

در حق اختراعی که به سامسونگ داده شده تصاویری وجود داشته است که طراحان تصاویر دو بعدی ادعا دارند این تصاویر را از روی همان عکس ها ساخته اند. در حق اختراع این مدل جدید یک مورد برجسته تر است و آن هم ویژگی های صفحه و نمایشگر آن بود. این در صورتی است که تصاویر دوبعدی روی ماژول دوربین متمرکز هستند.

سامسونگ گلکسی زد فولد نوت
بر طبق نامی که سامسونگ برای گوشی خود ثبت کرده این مدل جدید را Galexy fold note – گلکسی زد فولد نوت نامیده و قصد دارد گوشی جدیدی هم قد و قواره سری زد فولد بسازد. رندرهای تازه منتشر شده نشان می دهند که در پنل پشتی یک ماژول دوربین تعبیه شده است.

با توجه به تصاویر منتشرشده این را متوجه می‌شویم که علت عبارت not چیست و قلم spen در قسمتی مخصوص بر روی گوشی قرار گرفته است. قلم spen در قاب محافظ مغناطیسی پشت صفحه نمایشگر جای دارد.
در یک طرف قاب پشتی ماژول دوربین و درطرف دیگر آن قلم spen قرار دارد. با همه موارد مذکور باز هم از ساخت این گوشی با این نام اطمینانی نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی زد فولد نوت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر