;
coinex

تیزر رسمی پارت دوم فصل چهارم انیمه اتک آن تایتان منتشر شد

پارت دوم فصل چهارم و نهایی حمله به تایتان در 19 دی پخش می‌شود و چندی پیش تیزر رسمی پارت دوم فصل چهارم انیمه اتک آن تایتان منتشر شد.

حمله به تایتان یک انیمه‌ی سریالی بوده و بر اساس مانگاهایی به همین نام ساخته شده است. این انیمه توانست بینندگان زیادی را جذب کند و چهار فصل از آن ساخته شود. با این حال، فصل چهارم Attack on Titan در دو نیمه پخش می‌شود که البته نیمه اول آن پخش شده و هواداران انیمه در انتظار نیمه دوم هستند.

خوشبختانه نیمه دوم این انیمه شونن 19 دی پخش می‌شود و حال تیزر رسمی پارت دوم فصل چهارم انیمه اتک آن تایتان منتشر شده است. در ادامه می‌توانید این تیزر فصل چهارم نیمه دوم Attack on Titan را تماشا کنید.

تیزر رسمی پارت دوم فصل چهارم انیمه اتک آن تایتان منتشر شد

داستان انیمه جذاب و پرطرفدار Attack on Titan در دنیایی روایت می‌شود که انسان‌ها به دلیل حملات گاه و بیگاه موجوداتی تحت عنوان تایتان مجبور شده‌اند خود را داخل یک شهر بزرگ محبوس کنند.

این شهر سه لایه دیوار داشته و از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. شخصیت اصلی هم فردی به نام ارن یگر است که پس از تماشای مرگ مادرش توسط یک تایتان مصمم می‌شود به نیروهای نظامی پیوسته و انتقام بگیرد.

او و دیگر شخصیت‌های مهم سریال از جمله میکاسا آکرمن، آرمین آرلرت و لیوای آکرمن حین ماجراجویی‌های خود به حقایق شوکه‌کننده‌ای پیرامون جهان پی می‌برند. فصل چهارم اتک آن تیتان، آخرین فصل آن به شمار می‌رود.

تیزر رسمی پارت دوم فصل چهارم انیمه اتک آن تایتان

با اینکه مانگای اتک آن تیتان به طرز شوکه کننده‌ای تمام می‌شود، دوست داران این انیمه همچنان امیدوارند پایان Attack on Titan به گونه‌ای دیگر رقم بخورد. اما تا زمان انتشار این انیمه مشخص نخواهد بود که چه بلایی بر سر ارن و دیگر شخصیت‌ها خواهد آمد.

سه فصل ابتدایی Attack on Titan توسط استودیوی ویت ساخته شد که عملکرد فوق‌العاده داشت اما از آن‌جایی که تیم کوچکی بوده و پروژه‌ی دیگری هم داشت، تصمیم گرفته شد وظیفه‌ی ساخت فصل چهارم و پایانی به MAPPA سپرده شود.

MAPPA نیز با انتشار یک بیانیه‌ی کوتاه در شبکه‌ی اجتماعی توییتر از انتشار نیمه‌ی دوم فصل پایانی Attack on Titan خبر داد. حال میبایست منتظر ماند و دید فصل پایانی چگونه رقم خواهد خورد.

برای تماشای تیزر پارت دوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تیزر رسمی پارت دوم فصل چهارم انیمه اتک آن تایتان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خدایااااااااا من دارم ذوق مرگ میشم

    پاسخ