;
coinex

گلکسی W22 5G رسما معرفی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

چندی پیش متوجه شدیم گلکسی W22 5G رسما معرفی شده است. در ادامه برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین کمپانی های لوازم هوشمند بوده که از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار است. این کمپانی در سال‌های گذشته محصولات متنوعی از گوشی‌های هوشمند منعطف خود را ارائه داده است. گلکسی زی فولد ٣، دو ماه قبل رونمایی شد. حالا، نسخه‌ای از این گوشی با نام سامسونگ Galaxy W22 5G در چین معرفی شده است!

سال گذشته بود که کمپانی سامسونگ از گوشی Galaxy W21 خود رونمایی کرد. این گوشی، نسخه موازی Galaxy Z Fold 2 بود. حال پس از گذشت یک سال نوبت به Galaxy W22 5G رسیده است. در ادامه این گفتار قصد داریم به معرفی Galaxy W22 5G بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

گلکسی W22 5G

این تلفن هومشند یک گوشی کاملا جدید نیست بلکه این دستگاه نسخه موازی برترین پرچمدار گوشی‌های منعطف سامسونگ است. یعنی Galaxy W22 5G شباهت بسیاری با گلکسی Z Fold 3 دارد. طبق گزارشات به دست رسیده امروز سامسونگ با برگزاری یک رویداد رسمی در چین، از گوشی Galaxy W22 5G رونمایی کرده است. این گوشی، قیمت بسیار بالایی نیز دارد.

این گوشی، مشخصاتی کاملاً مشابه با Galaxy Z Fold 3 دارد. همچنین این تلفن هوشمند از استاندارد IPX8 برخوردار بوده و دارای دو نمایشگر داخلی و بیرونی است.

نمایشگر داخلی آن، 7.6 اینچی است و پنلی از نوع Dynamic AMOLED 2X با وضوح 1768p و رفرش ریت 120 هرتزی دارد. نمایشگر بیرونی نیز 6.2 اینچی بوده و مجهز به پنل Dynamic AMOLED 2X با رفرش ریت 120 هرتزی است. تراشه موجود در این دستگاه، Snapdragon 888 است.

دوربین اصلی سه گانه ١٢+١٢+١٢ مگاپیکسلی نیز در این دستگاه وجود دارد. سامسونگ برای اولین بار، از دوربین سلفی درون نمایشگر در نمایشگر داخلی این گوشی بهره گرفته است. وضوح این دوربین، ۴ مگاپیکسل است.

باتری این گوشی، ظرفیت ۴,۴٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. در نهایت، سامسونگ برچسب قیمتی ١۶,٩٩٩ یوانی (معادل ٢,۶٣٢ دلار آمریکا) را برای نسخه ١۶/۵١٢ گیگابایتی این دستگاه در نظر گرفته بود.

گلکسی W22 5G رسما معرفی شد
قیمت گلکسی W22 5G / گلکسی W22 5G کی میاد / Samsung W22 5G

اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که  Galaxy W22 5G تفاوتی با Z Fold 3 دارد؟ باید در جواب این سوال بگوییم بله این دو گوشی هوشمند تفاوت‌های بسیاری دارند برای مثال تفاوت اصلی این دو تلفن هوشمند به طراحی آن‌ها باز می‌گردد.

در حالی که گلکسی زی فولد ٣، طراحی نسبتاً ساده‌ای دارد، Galaxy W22 5G دارای رنگ بندی جذاب‌تری است. لولای میان Galaxy W22 5G، طلایی رنگ است.

همچنین یک لوگوی طلایی رنگ نیز قاب پشتی آن نقش بسته است. اما به غیر از طراحی، تفاوت دیگری نیز در میان Galaxy W22 5G و Galaxy Z Fold 3 وجود دارد. تفاوت مورد اشاره، مربوط به جعبه این دو گوشی است.

در حالی که در جعبه Galaxy Z Fold 3، خبری از شارژر و یا قلم استایلس S-Pen نیست، در جعبه سامسونگ Galaxy W22 5G تمام این موارد یافت می‌شوند.

شارژر ٢۵ واتی Galaxy W22، درون این جعبه قرار دارد و قلم S-Pen نیز به همراه آن به دست مشتریان می‌رسد. کابل Type-C و قاب مخصوص این گوشی به همراه سوزن جایگاه سیم کارت نیز در این جعبه موجود هستند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص Galaxy W22 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر