;
coinex

بهترین سریال های نتفلیکس 2020 ؛ هر سریالی نبینید، سریال خوب ببینید

سریال ها هم مانند فیلم ها طرفداران خاص خود و حتی محبوبیت بیشتری دارند. در این مطلب به معرفی بهترین سریال های نتفلیکس 2020 پرداخته ایم.

امروزه که حضور گوشی‌های هوشمند تمام قواعد زندگی را تغییر داده است، طبیعی است که تماشای فیلم و سریال هم از این تغییرات بی‌ نصیب نماند. در گذشته باید هر هفته منتظر می‌ماندیم تا یک قسمت از سریال موردعلاقه خود را تماشا کنیم. اگر از دنبال کننده‌های سریال‌ های روز دنیا باشید با نتفلیکس و به طور اختصاصی با بهترین سریال های نتفلیکس 2020 آشنا هستید. اما نتفلیکس چیست؟

نتفلیکس یک کمپانی بزرگ پخش دی‌ وی ‌دی‌های فیلم و سریال است که در سال 1997 شروع به کار کرد و با گذشت سال‌ها توانست خود را به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین کمپانی‌های پخش فیلم و سریال در دنیا معرفی کند.  این شرکت هم اکنون به عنوان یکی از اصلیترین تهیه ‌کنندگان فیلم و سریال در دنیا نیز شناخته می‌شود. در این مطلب به معرفی بهترین سریال های نتفلیکس 2020 پرداخته‌ایم.

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

نتفلیکس در طی سالیان اخیر به یکی از مهمترین سرویس‌های استریم ویدیو بدل شده است و خود برخی از مهمترین و بهترین سریال‌های روز را می‌سازد. همانطور که پیش از این نیز گفنیم موضوع این مقاله معرفی و بررسی بهترین سریال‌های نتفلیکس 2020 است.

فهرست برترین سریال های 2020 نتفلیکس در یک نگاه:

  • جادوگر (The Witcher)
  • تاج (The Crown)
  • آینه سیاه (Black Mirror)
  • پیشتازان فضا: نسل بعدی (Star Trek: The Next Generation)
  • حس 8 (Sense 8)
  • باورنکردنی (Unbelievable)
  • مردم علیه او. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکا (The People v. O. J. Simpson: American Crime)
  • شکارچی ذهن (Mind Hunter)
  • دارک (Dark)
  • نارنجی سیاه جدید است‌ (Orange is the new Black)
  • نئون جنسیس اونگلیون (Neon Genesis Evangelion)
  • چیزهای عجیب (Stranger Thing)
  • سریال وقتی آنها ما را می‌بینند (When They See Us)
  • سریال مرد تک مشتی (One Punch Man)
  • سگ ها (Dogs)
  • آخرین پادشاهی (The Last Kingdom)
  • جای خوب (The Good Place)
  • مسافران (Travelers)
  • بهتره با ساول تماس بگیرید (Better Call Saul)
  • پایان دنیای لعنتی (The End of F***ing World)

ویچر (The Witcher)

سریال جادوگر  The Witcher

سریال ویچر براساس استانداردهای موجود برای سریال‌ ها، شاید یک سریال عالی به نظر نیاید، اما از لحاظ جنبه سرگرمی و گذراندن وقت یک پیروزی مطلق محسوب می‌شود. داستان سریال ویچر برگرفته از مجموعه رمانی به همین نام، اثر «آندژی ساپکوفسکی» نویسنده لهستانی است که توسط «لورن اشمیت هیسریچ» ساخته شده است.

این سریال درباره گرالت ریویایی (یک جادوگر و هیولای جهش ‌یافته) است. او که شغلش یافتن و کشتن سایر هیولاهاست، در این مسیر با یک شاهزاده خانم آشنا می‌شود که او هم تلاش دارد محدودیت‌ها و اندازه‌های قدرت خود را بشناسد و بسنجد. گرالت کم‌ کم درمی‌یابد که تمام زندگیش در یک طرح و نقشه بزرگتر معنا می‌دهد و سرنوشت او هم قطعه‌ای از یک پازل بزرگتر است.

این سریال همانند سریال تاج و تخت نیست، زیرا در اغلب سکانس‌ها هیولاهای فولکلور را می‌بینیم. این اثر با سری فیلم‌ های ارباب حلقه‌ها هم تفاوت دارد، زیرا در این سریال مرگ‌های متعددی خواهیم دید که هیچ چیزی به ما نمی‌آموزد و در واقع کاملا بی‌دلیل هستند. سریال Witcher مانند بازی ویدئویی یا کتاب هم نامش نیست، بلکه چیزی میان این دو و از آن‌ها بهتر است. اگر به دنبال یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 هستید که ساعات خوشی را برای شما به ارمغان آورد، سریال ویچر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2021

تاج (The Crown)

سریال تاج  The Crown

سریال تاج، خانواده سلطنتی بریتانیا را در بهترین و بدترین حالت‌هایشان به تصویر می‌کشد. در فصل اول، این سریال داستان زندگی الیزابت دوم را در 8 سال ما بین 1947 تا 1955 مشاهده می‌کنید. در فصل دوم داستان کمی سرعت بیشتری می‌گیرد و اتفاقاتی همچون کانال سوئز و استعفای نخست وزیر و بحران‌های آن دوره را مشاهده خواهیم کرد.

در طی مشاهده این سریال نکات زیادی برای ما روشن خواهد شد و حال و هوای خانواده سلطنتی و اتفاقات درون خانواده را خواهیم دید. برای مثال ما در واقعیت به طور حتمی نمی‌دانیم چه اتفاقاتی میان دو خواهر افتاده و چه ماجراهایی در این میان وجود داشته، اگرچه که این دو نفر با وجود تمام مشکلات تا زمان مرگ مارگارت در سال 2002 رابطۀ بسیار نزدیکی داشتند. دروغ یا حقیقت، ما هر آنچه را که این سریال در صفحه تلویزیون به ما نشان خواهد داد، واقعیت می‌پنداریم و به طور حتم تصویری نزدیک به واقع از چالش‌های الیزابت خواهیم داشت. چالشی که او در تمام طول زندگیش با آن درگیر بوده تا بتواند زندگی شخصی و وظایف سلطنت خود را به طور همزمان و مداوم مدیریت کند.

نکتۀ دیگری که ما در این سریال از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 شاهد آن هستیم، داستان‌های خانواده سلطنتی با روزنامه‌ نگاران و عکاسان است. در دو لحظه احساسی می‌بینیم که عکاسان چگونه به حریم خصوصی خانواده سلطنتی احترام می‌گذارند و دوربین‌های خود را رها می‌کنند. یکی از این لحظه‌ها که واقعیت هم دارد، در فصل اول است که ملکه الیزابت در آفریقاست و به تازگی پدر خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

آینه سیاه (Black Mirror)

سریال آینه سیاه  Black Mirror

سریال آینه سیاه از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 محسوب می‌شود و توسط چارلی بروکر و آنابل جونز ساخته شده است. این سریال ابتدا در کانال 4 بریتانیا پخش شد، اما پس از آنکه نتفلیکس حق پخش آن را خرید به سرعت در دنیا مشهور شد و به یکی از بهترین سریال های نتفلیکس تبدیل گردید.

آینه سیاه به رابطه بین انسان و تکنولوژی و تاثیری که بر انسان‌ها دارد، می‌پردازد. بروکر می‌گوید اگر تکنولوژی همانند یک مواد مخدر انسان را نشئه می‌کند، اثرات منفی این مخدر چیست؟ لازم به ذکر است که این سریال اولین سریال تعاملی به شمار می‌رود که تا به امروز ساخته شده است. فیلم تعاملی به این معناست که بیننده در سکانس‌هایی از سریال قادر است که بخشی از فیلم را به انتخاب خود جلو ببرد.

آینه سیاه یک مجموعه تلویزیونی است که هر اپیزود آن داستان و بازیگران متفاوتی دارد. وجه اشتراک تمام اپیزودها، تم اصلی فیلم و تاثیر تکنولوژی بر روی زندگی انسان است. بعضی از اپیزودها چالش ‌برانگیز و بعضی دیگر تنها نشان ‌دهنده نوع رابطه ما با محیط اطرافمان هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های HBO در سال 2021

پیشتازان فضا: نسل بعدی (Star Trek: The Next Generation)

پیشتازان فضا: نسل بعدی  Star Trek: The Next Generation

پیشتازان فضا از مشهورترین سریال‌ های دنیاست که به عنوان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس نیز شناخته می‌شود. نخستین فصل این اثر در سال‌های 1966 تا 1969 ساخته شد. پس از پخش این سریال در بسیاری از کشورها از جمله ایران، این سریال به محبوبترین سریال تمام دوران‌ها تبدیل شد. سریال «پیشتازان فضا: نسل بعدی» روایت کننده اتفاقاتی است که پس از 70 سال بعد از داستان‌های اصلی این مجموعه روی می‌دهند.

نمی‌توانیم به شکل رسمی بگوییم که این محصول از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 است،اما اگر دوست دارید به نتیجه برسید بهتر است این سریال را تماشا کنید و از یکی از بهترین سریال های نتفلیکس لذت ببرید. مدل کلی سریال‌ های متفاوت پیشتازان فضا اینگونه است که می‌توانید ده‌ها قسمت آن را نبینید و باز هم داستان اصلی را متوجه شوید. بنابراین بهتر است که با کمی جستجو اپیزودهای محوری را پیدا کنید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های عاشقانه 2021

هشت حس (Sense8)

سریال هشت حس  Sense8

واچوفسکی‌ها که با ساخت ماتریکس به شهرت بسیار زیادی دست یافتند، با همکاری جی. مایکل استرازینسکی توانستند خالق سریالی باشند که همه توجه‌ها را به خود جلب کرده و توانسته است به یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 تبدیل شود.

سریال هشت حس درباره هشت انسان کاملا غریبه از همه جای دنیاست که ناگهان به شکل ذهنی به یکدیگر مرتبط شده‌اند. آن‌ها می‌توانند به صورت ذهنی تمام احساسات و عواطف یکدیگر همچون عشق، ترس و حتی درد را احساس کنند. این افراد نمی‌دانند که چرا و چگونه این اتفاق در حال رخ دادن است و فقط به طور ناگهانی خود را درون یک کالبد دیگر می‌بینند. این افراد دو به دو با هم مرتبط هستند و درمی‌یابند که سازمانی در تلاش است که آن‌ها را پیدا و نابود کند، زیرا عقیده دارد که وجودشان نظم جهانی را از بین می‌برد.

یکی از مسائلی که باعث سردرگمی مخاطب در هنگام تماشای این سریال می‌شود نحوه انتقال هر کاراکتر به کاراکتر بعدی است. در واقع مخاطب خواهد دید که حتی کاراکترها بعد از انتقال نمی‌دانند در هر محیطی باید چه کار کنند، زیرا مشخص نیست چه کسانی می‌توانند آنها را در آن لحظه ببینند.

این فیلم در بیش از 9 شهر فیلمبرداری شده و یکی از چالش‌های اصلی روند تهیه آن نحوه اتمام و ساخت اپیزود نهایی آن بوده است. نکته مشخص فقط این است که شما با یک سریال عادی سر و کار ندارید، بلکه شاهد یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 هستید که می‌تواند اوقات بسیار خوبی را برای شما فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

باورنکردنی (Unbelievable)

سریال باورنکردنی  Unbelievable

هنگامی که ماری آدلر (کیتلین دیور) شکایتی در خصوص مورد تجاوز قرار گرفتن تنظیم می‌کند، شاهد اشکلات و نقص‌های فراوان سیستم می‌شود و هر کدام از این نواقص باعث به‌ هم ‌ریختگی بیشتر زندگی او می‌گردد.

این سریال که بر اساس واقعیت ساخته شده و به زندگی شخصی و تجاوزی که برای یک زن در سن 18 سالگی رخ داده است، می‌پردازد. پس از سوالات فراوانی که پلیس از او درباره این اتفاق می‌پرسد، ناگهان او شکایت خود را پس می‌گیرد. در این اثنا تعرض جنسی نیز برای دو نفر از پلیس‌های زن و یکی از همکارانشان در محیط کار اتفاق افتاده است و همین مسئله باعث ایجاد پیچیدگی بیشتری در این زمینه می‌شود.

در هنگام تماشای سریال احتمالا لحظه‌های بسیار سختی را احساس خواهید کرد، اما این سریال با تمرکزی که بر روی قربانیان دارد، صدای این افراد را پس از گذراندن چنین فاجعه‌ای به گوش جهانیان می‌رساند. تماشای سریال احتمالا تصویر مجموعه کارآگاه حقیقی را برای مخاطبین تداعی خواهد کرد، زیرا سریال به صورت مستمر در خاطرات آدلر به عقب بر می‌گردد و سعی می‌کند اتفاقات را همچون قطعات پازل در کنار یکدیگر قرار دهند. این سریال همانند اسمش باورنکردنی است و یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های مارول 2021

مردم علیه او. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکا (The People v. O. J. Simpson: American Crime)

مردم علیه او. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکا The People v. O. J. Simpson: American Crime

این سریال در مورد او. جی. سیمپسون و اتفاقات زندگی او و قتل همسرش است. داستان این اثر به شکل فوق ‌العاده‌‌ای گیراست و کارگردانی و بازی‌های بی‌نظیر نیز دو ویژگی دیگری هستند که این محصول را به یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 تبدیل کرده‌اند. این اثر با خشونت آغاز نمی‌شود و ما در آن شاهد اتفاقات چند سال قبل از واقعه هستیم. کم‌ کم و در طی فیلم حوادث سهمگین و تبعیض نژادی موجود در شهر را خواهیم دید، تبعیضی که منجر به بد رفتاری‌های بسیار خشن با سیاه‌ پوستان می‌شود.

در این سریال ما شاهد یکی از موضوعاتی هستیم که در طی سال‌ها بیشترین مقالات ممکن را در مورد آن نوشته‌اند، بی‌نهایت در مورد آن گفتگو کرده‌اند و در واقع ما قبل از اینکه او. جی. حرکتی کند یا به جای خاصی برود، کاملا در جریان آن حرکت هستیم، انگار تنها به فاصله‌ای بیست ساله نیاز بوده تا اتفاقات آن حادثه با شفافیت و وضوح بیشتری در مقابل همه به نمایش گذاشته شوند.

این سریال نامزد 22 جایزه امی در ساعات پربیننده شده و 9 جایزه را کسب کرده است. اگر به دنبال یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 هستید، سریال مردم علیه او. جی. سیمپسون را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های تاریخی ترکیه 

شکارچی ذهن (Mindhunter)

سریال شکارچی ذهن  Mindhunter

سریال شکارچی ذهن که اکنون به فصل دوم رسیده، از ساخته‌های دیوید فینچر است و به راحتی  تاثیر خودش را روی فینچر نشان می‌دهد. کسانی که با کارهای او آشنایی دارند، می‌دانند که این نکته یک اتفاق مثبت است. فینچر کارگردان و تهیه کننده فیلم‌هایی همچون «هفت» و «زودیاک» است و کارگردانی اپیزودهای زیادی از این سریال را بر عهده داشته است.

داستان سریال درباره واحد روانشناسی FBI و تلاش آن‌ها برای کشف چگونگی تفکر قاتلین و جنایتکاران، به امید توقف جنایت‌ها است. فصل اول این اثر توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرد. نمی‌توان گفت که فصل دوم این مجموعه بی هیچ چالش و درگیری پیش می‌رود، اما از نظر مخاطبین و منقدان، سریال شکارچی ذهن در فصل اول قویتر عمل کرده است.

طبق گفته عوامل سریال آنچه که ما در شکارچی ذهن شاهد آن هستیم، نحوه واقعی عملکرد پلیس است. اینکه چگونه و تحت چه شرایطی این افراد با مجرمین روبه‌ رو می‌شوند و چگونه تلاش می‌کنند تا واقعیات را در کنار هم قرار دهند. نکته مهمی که در این سریال به آن پرداخته می‌شود، نحوه زندگی قاتلین سریالی است. با آنکه یکی از کاراکترهای اصلی یقین دارد که یک قاتل هرگز نمی‌تواند یک زندگی عادی داشته باشد، اشتباه بودن نظریه‌اش در طی فیلم به او و به مخاطب اثبات می‌شود.

اگر به دنبال کسب تجربه‌ای منحصربفرد درباره جو موجود در سازمان‌هایی همچون FBI هستید، تماشای این اثر را به عنوان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های تاریخی

تاریک (Dark)

سریال تاریک  Dark

اگر از تماشای سریال‌ های ژانر علمی تخیلی مرموز لذت می‌برید، سریال تاریک را حتما در لیست سریال ‌های محبوب خود قرار دهید زیرا این اثر هم یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 است. این سریال اولین سریال اورجینال آلمانی زبان نتفلیکس است که قابلیت تغییر زبان به انگلیسی را نیز دارد.

سریال با گم شدن یک نوجوان و صحنه‌هایی از یک غار ترسناک و تاریک آغاز می‌شود؛ معمایی که تا انتهای سریال بقیه شخصیت‌ها را هر کدام به نحوی درگیر خود می‌سازد. آنچه که ابتدا شبیه به تحقیقات جنایی به نظر می‌آید، کم‌ کم تبدیل به ماجرای سفر در زمان می‌گردد. عنوان تاریک به شایستگی برازنده این سریال و اتفاقات آن است.

بسیاری از منتقدان معتقدند که تاریک تنها یک سریال نیست که می‌توانید تماشا کنید، بلکه بیشتر شبیه به پازلی است که باید بتوانید آن را حل کنید. تمام داستان‌های فیلم اینگونه است که اگر این کاراکتر در این زمان فلان کار را انجام دهد، برای آن کاراکتر در آن زمان چه اتفاقی باید بیفتد؟! داستانی جذاب و مهیج که ساخت فصل سوم آن نیز تمدید شده و یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های سیتکام

نارنجی سیاه جدید است  (Orange Is the New Black)

سریال نارنجی مد جدید است   Orange Is the New Black

سریال نارنجی مد جدید است پس از شروع در سال 2013 و پس از شش فصل کم‌ کم دارد به فصل نهایی خود نزدیک می‌شود. این سریال درباره زندگی پایپر چپمن است که به دلیل کارهایی که در گذشته انجام داده در حال حاضر در زندان به سر می‌برد. او در دوران حبسش به دلیل حسن رفتار به قسمتی از زندان با میزان کنترل کمتر منتقل می‌شود، اما ما می‌بینیم که او هیچ ‌گاه نمی‌تواند به درستی به زندان و موقعیت خود در آن عادت کند.

این سریال تنها 6 سال است که در حال پخش بوده و نسبت به سریال‌ هایی همچون فرندز و سیمپسون مدت زمان زیادی از پخش آن نمی‌گذرد، اما تغییرات این سال‌ها را به خوبی می‌توانیم در خلال آن مشاهده کنیم.

این مجموعه نماینده افرادی مانند زنان ضعیف، سیاه ‌پوست، فاقد زیبایی استاندارد و سایزهای مورد قبول جامعه است که غالبا در رسانه‌های دنیا حرف زیادی برای گفتن ندارند. در این اثر زنی با چنین مشخصاتی نقش اول را بازی می‌کند. سریال نارنجی مد جدید است مخلوطی از طنز و درام است و در دسته‌ بندی‌های جوایز امی از طنز به دراما منتقل شد؛ این سریال هم بدون شک یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های خارجی

نئون جنسیس اونگلیون (Neon Genesis Evangelion)

سریال نئون جنسیس اونگلیون Neon Genesis Evangelion

این سریال پارامتری را درون خود دارد که تا به حال همانندش را در هیچ اثری ندیده‌ایم، نه در دنیای انیمه‌ها و نه در دنیای واقعی. داستان درباره انفجاری در قطب جنوب است که به کشته شدن نیمی از انسان‌ها منجر و باعث می‌شود فرشتگانی (نه با آن تصور زیبایی که از فرشته‌ها داریم، بلکه در حقیقت هیولاهایی) به سمت زمین ‌آیند تا باقی انسان‌ها را نیز از بین ببرند.

تنها راه مبارزه با این فرشتگان، ربات‌های غول‌پیکری هستند که تنها چند نوجوان قابلیت کنترل آن‌ها را دارند. کاراکتر اصلی این سریال انیمیشنی، شینجی ایکاری ناگاه دچار فروپاشی روانی می‌شود و در اینجاست که باید قدرت‌های خارق‌العاده کارگردان آن یعنی هیدئاکی آنو را ستایش کنید.

در این انیمه که یکی از بهترین سریال های انیمیشنی نتفلیکس است، هیچ چیز مطابق خواست و انتظارات واضح مخاطبین پیش نمی‌رود. شخصیت اصلی در اواخر مسیر با سوال «چرا اصلا انسان‌ها را نجات دهم» مواجه می‌شود. هنگام شروع این سریال باید بدانید که قرار نیست با یک سریال واضح و راحت رو به‌ رو شوید. بلکه در تمام مدت ذهنتان درگیر اتفاق‌ها و شخصیت‌های پیچیده و حتی مریض این انیمه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 1400

چیزهای عجیب (Stranger Thing)

سریال چیزهای عجیب Stranger Thing

سریال چیزهای عجیب برای تمام بزرگسالانی که در دهه 80 آمریکا نوجوانی خود را گذرانده‌اند، یک نوستالژی بی‌نظیر است. برادران دافر در چندین مصاحبه اعلام کرده‌اند که این سریال را به الهام از تمام المان‌های موجود در آن دهه ساخته‌اند. مخاطبین با دیدن این سریال به وضوح به عمق گفته سازندگان آن پی می‌برند.

داستان درباره یک شهر کوچک و گروهی از نوجوانان است که یکی از آن‌ها با نام ویل بی‌هیچ نشانه‌ای ناپدید می‌شود و تمام دوستان و خانواده‌اش تحت تاثیر این اتفاق قرار می‌گیرند و تلاش‌ها برای یافتن او آغاز می‌شود. تا اینجا فیلم همانند یک سریال جنایی پیش می‌رود و داستان از آنجا عجیب می‌شود که ساکنین شهر متوجه یک نیروی ماورالطبیعه در اطراف خود می‌شوند.

در خلال جستجو دوستان ویل با دختری به نام ال با لباس‌های بیمارستانی، یک خالکوبی عدد 11 روی دستش و قدرت خاص جا به‌ جایی اجسام با ذهن روبرو می‌شوند. اگر از طرفداران سریال‌های علمی تخیلی هستید، سریال چیزهای عجیب را به عنوان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های تابستان 1400

وقتی آنها ما را می‌بینند (When They See Us)

سریال وقتی آنها ما را می‌بینند  When They See Us

داستان این مینی سریال که جز بهترین سریال های نتفلیکس 2020 محسوب می‌شود، درباره پرونده حمله و تجاوز به تریشا میلی، زن 28 ساله سفید پوستی است که بر طبق آن 5 نوجوان سیاه ‌پوست متهم و محکوم شده‌اند. کارگردان این سریال ایوا دووِرنی تلاش کرده تا در این اثرش تمام مراحل اتهام، تبلیغات ظالمانه رسانه‌ها و محکومیت اشتباه علیه این پنج نفر را به تصویر بکشد.

در طی این سریال با چنان چالشی مواجه می‌شوید که حتی قدرت متوقف کردن سریال را نخواهید داشت. شما قادر به قضاوت نیستید و تنها می‌توانید به تماشای این سریال بنشینید تا ببینید در انتها چه اتفاقی رخ می‌دهد.

تریشا میلی توانست برای سال‌ها هویت خود را مخفی کند و تنها هنگامی که کتاب خودش را در این باره منتشر کرد، برای میلیون‌ها نفر شناخته شد. اگر به دنبال یک سریال واقعی و چالش برانگیز هستید، این مجموعه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

مرد تک مشتی (One Punch Man)

سریال مرد تک مشتی  One Punch Man

سایتاما می‌گوید «من تنها برای سرگرمی به یک ابرقهرمان تبدیل شدم!» اما ناگفته پیداست که این گفته کاملا اشتباه است. ولی این تنها اشتباه سایتاما نیست، بلکه او در مسیر قهرمان شدن یک اشتباه دیگر هم مرتکب می‌شود و به جای اینکه فقط کمی قوی شود، به یک ابرقهرمان خیلی خیلی قوی تبدیل می‌شود و به همین دلیل کاملا کچل می‌شود.

او نه جذابیت قهرمان‌های خوش هیکل هالیوود و مارول را دارد و نه همانند ابرقهرمان‌های انیمه چشمان بزرگ و جذاب و موهای خوشرنگ و زیبا. او تنها سایتاما است. قهرمانی کچل با یک مشت بسیار قدرتمند و چشمانی گرد که در برخورد اول هیچ کدام از مولفه‌های جذابیت و کاریزمای ابرقهرمان‌ها را تداعی نمی‌کند.

این سریال که از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 است تمام آنچه را که یک طرفدار ابرقهرمان‌ها نیاز دارد، در اختیارش می‌گذارد. سایتاما همانند سایر ابرقهرمان‌ها به دنبال مبارزه نمی‌گردد. در خیلی صحنه‌ها می‌بینیم که او در حال تماشای تلویزیون و مشاهده خرابی‌های توکیو است. آنچه با اولین نگاه برای مخاطب واضح بوده، تفاوت سایتاما با سایر همتایانش است. در واقع اگر تا به حال هیچ انیمه‌ای ندیده‌اید، سریال وان پانچ من از بهترین سریال های انیمیشنی نتفلیکس است که می‌توانید با آن وارد دنیای انیمه‌ها شوید.

در این سریال مسئله مهم «هدف زندگی» است. سایتاما با توجه به قدرت بی حد و حصرش هدفی برای زندگی ندارد، اما در روند سریال و به دلیل آشنا شدنش با جنوس و مرد دوچرخه‌ سوار کم ‌کم نگاهش به زندگی تغییر می‌کند و تلاش می‌کند که جایگاه خود را در زندگی بیابد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ایرانی

سگ‌ها (Dogs)

سریال سگ‌ها  Dogs

سگ‌ها به عنوان بهترین دوست انسان شناخته می‌شوند و فیلم و سریال‌های بسیاری بر این اساس دیده‌ایم. سریال سگ‌ها همین مفهوم را در بر دارد و یک مجموعه منحصربفرد از رابطه میان سگ و انسان را ارائه می‌کند.

اولین اپیزود این سریال درباره دختر یازده ساله‌ای است که از بیماری تشنج رنج می‌برد و به همین دلیل خانواده‌اش درخواست یک سگ تعلیم دیده می‌کنند. پس از حضور سگ در کنار دخترک، کمی از مشکلات ناشی از بیماریش کم شده و زندگی برای او آسان‌تر می‌شود.

آنچه در این فیلم می‌بینم خیلی مهمتر از نشان دادن سگ‌ها به عنوان حیواناتی بامزه و شیرین است. در این سریال خواهیم دید که سگ‌ها عطوفت و محبت انسان‌ها را به بهترین شکل ممکن درک می‌کنند و پاسخ می‌دهند؛ نشان دادن همین مورد به شکل هنرمندانه این مجموعه را به یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 تبدیل کرده است.

تمام ماجراهای این سریال، از زندگی در بزرگترین پناهگاه حیوانات کاستاریکا گرفته تا ماهیگیری در دریاچه‌ای خالی در ایتالیا و حتی دیدن تلاش‌های زیاد برای رساندن سگ یک پناهنده سوری ساکن در برلین به دستش، همه باعث خواهند شد تا در انتهای سریال دلتان بخواهد که شما هم یک سگ در کنار خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های طنز ایرانی

آخرین پادشاهی (The Last Kingdom)

سریال آخرین پادشاهی  The Last Kingdom

سریال آخرین پادشاهی اقتباسی از رمان‌های تاریخی برنارد کورن‌ ول با نام داستان‌های ساکسون است که اتفاقات قرن نهم و قبل از یکپارچه شدن انگلستان را روایت می‌کند، که در آن ایالت‌های مختلف به وسیله وایکینگ‌ها غارت شده‌اند و پادشاهی وسکس تحت فرماندهی آلفرد به عنوان آخرین پادشاهی که توانایی ایستادگی علیه غارتگران را دارد، قرار گرفته است.

این سریال یک سریال درامای تاریخی سرگرم کننده است و محوریت اصلی آن درباره پسری است که در کودکی ربوده شده و به عنوان یک وایکینگ تربیت شده است. طولی نمی‌کشد که می‌بینیم او به عنوان کسی که به هر دو طرف احساس تعلق دارد، تلاش می‌کند میانه‌ روی را پیش بگیرد.

این مجموعه به پای سریال وایکینگ‌ها نمی‌رسد، اما جایگزین مناسبی برای سپری کردن زمان تا هنگام رسیدن فصل نهایی وایکینگ‌ها است. سریال آخرین پادشاهی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 است؛ این سریال در سه فصل پخش شده و فصل چهارم آن نیز در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

جای خوب (The Good Place)

سریال جای خوب  The Good Place

در این سریال النور بعد از مرگی دردناک و حتی تحقیرآمیز خود را در «همان جای خوب» که انتظار دارد، می‌یابد. در آنجا دوستانش و کسانی که او دوست داشته، همه به عنوان همسایگانش حضور دارند. اما یک مشکل وجود دارد، النور در زندگیش با هیچ معیاری یک انسان خوب نبوده است.

حالا او تلاش دارد در اینجا و در زندگی پس از مرگش رفتار خود را تغییر دهد تا به جای بدی فرستاده نشود. کسی که قرار است در این راه به النور کمک کند، شیدی با نقش ‌آفرینی ویلیام جکسون هارپر است که به خاطر بازی در این سریال برنده جوایز بسیاری شد.

در هر اپیزود از این سریال شاهد یک موضوع اخلاقی هستیم که به زبان ساده و با ماجرایی راحت به بینندگان تقدیم شده است. این سریال توانسته با کسب رضایت اکثر تماشاگران به یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2021

مسافران (Travelers)

سریال مسافران  Travelers

پس از نابودی زمین، انسان‌هایی که باقی مانده‌اند تحت شرایط خاصی به گذشته و ابتدای قرن 21 فرستاده می‌شوند تا شاید بتوانند جلوی این فاجعه را بگیرند. بدین منظور، اپراتورهایی که به عنوان مسافر شناخته می‌شوند به بدن میزبانانی فرستاده می‌شوند که اغلب آخرین روزهای زندگی خود را می‌گذرانند تا کمترین میزان خسارت به خط زمان وارد شود.

هر مسافر باید زندگی میزبان خود را کاملا بشناسد تا بتواند با تسلط کامل زندگی میزبان خود را ادامه دهد و به طور همزمان ماموریت خود را نیز به انجام برساند. ماموریت هر تیم پنج نفره به وسیله مامور ارشد از یک مانیتور دنبال می‌شود تا از درستی انجام آن اطمینان حاصل شود.

مسافران چند قانون اصلی دارند که برای حفظ شرایط حتما باید از آنها پیروی کنند، به عنوان مثال آن‌ها حق ندارند زندگی کسی را نجات دهند، کسی را بکشند، با سایر مسافران خارج از تیم خود ارتباط برقرار کنند و مسائلی دیگر که هر کدام به پیچیدگی و جذابیت این سریال می‌افزایند. این سریال علمی تخیلی که توانست از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 باشد، تنها سه فصل ادامه داشت و ادامه ساخت آن به دلایل نامعلومی لغو شد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهتره با ساول تماس بگیرید (Better Call Saul)

سریال بهتره با ساول تماس بگیرید  Better Call Saul

کاراکترهایی که از نقص‌های خاصی رنج می‌برند، درامای بی‌نظیری می‌سازند و و در این مجموعه هم شاهد همین موضوع هستیم. این سریال به عنوان اسپین-آف برای سریال مشهور بریکینگ بد ساخته شد و در آن می‌بینیم که چگونه کاراکتر ساول گودمن شکل گرفته است.

بیشتر ماجراهای سریال به جیمی و برادرش مرتبط است و اگر به تازگی سریال بریکینگ بد را تمام کرده باشید، ماجراهای بدون خشونت سریال کمی شما را دلسرد خواهد کرد. اما با توجه به نظر اکثر مخاطبان و منتقدین این سریال توانست حتی از بریکینگ بد پیشی گرفته و به یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

پایان دنیای لعنتی (The End of F***ing World)

سریال پایان دنیای لعنتی  The End of F***ing World

پایان دنیای لعنتی یک فیلم طنز سیاه است که با این مونولوگ آغاز می‌شود «احساس کردم خیلی جذاب خواهد بود اگر او را بکشم، پس ادعا کردم عاشقش شده‌ام». این گفتۀ جیمز است که به عنوان یک بیمار روانی شناخته شده و محکوم به قتل است. کسی که درباره او صحبت می‌کند، آلیسا یک دختر تازه وارد به مدرسه و بسیار اعصاب‌ خورد کن است که با پدر و مادری بسیار بد زندگی می‌کند. آلیسا از جیمز می‌خواهد که با هم فرار کنند و به دنبال پدر واقعی آلیسا بگردند.

جذابیت این سریال حتی با کمترین خلاصه کاملا عیان است و اگر تصمیم دارید یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 را تماشا کنید، باید این سریال را در لیست خود قرار دهید. این طنز عجیب شما را چنان درگیر خود می‌کند که دائما می‌خواهید که زمان هر اپیزودش طولانیتر شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Wired

نظر شما در خصوص بهترین سریال های نتفلیکس 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر