;
coinex

ردمی K50 گیمینگ ادیشن اصلا گوشی ارزان‌قیمتی نخواهد بود

مدت‌هاست که اخبار مربوط به توسعه گوشی‌های سری ردمی K50 به گوش می‌رسد و هربار، اطلاعات جذابی از نسخه ردمی K50 گیمینگ ادیشن منتشر می‌شود. این گوشی که رده‌بالاتر از سایر مدل‌های این خانواده است، به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهد شد.

شایعاتی که اخیرا منتشر شده،‌ مدعی هستند که نسخه گیمینگ ردمی کی 50 زودتر از هم‌خانواده‌های خود رونمایی خواهد شد.

اما حالا، دیجیتال چت استیشن معروف، ادعای دیگری را مطرح کرده و جزییات بیشتری را از ردمی K50 گیمینگ ادیشن فاش کرده است. باید دید که آیا این گوشی‌ می‌تواند همتراز بهترین گوشی‌های شیائومی 2022، در بازار بهترین گوشی‌های 2022 رقابت کند یا خیر.

مشخصات ردمی K50 گیمینگ ادیشن

دیجیتال چت استیشن در تازه‌ترین پست خود ادعا کرد Redmi K50 Gaming Edition به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شود و به همین دلیل هم نباید انتظار داشته باشیم که محصولی ارزان‌قیمت باشد. این گوشی علاوه بر سیستم روی تراشه قدرتمند، به یک موتور ویبره AAC1016 باند فوق عرض بر محور X مجهز می‌شود. این موتور در واقع، قوی‌ترین موتور ویبره در بازار سیستم‌های اندرویدی است.

ردمی K50 گیمینگ ادیشن اصلا گوشی ارزان‌قیمتی نخواهد بود

اما درباره سایر مشخصات ردمی کا 50 گیمینگ ادیشن باید گفت که این گوشی احتمالا به پوشش محافظ گوریلا گلس وکتوس و سیستم خنک کننده دوگانه VC مجهز می‌شود؛ این سیستم خنک کننده بسیار پیشرفته است و مانع از افزایش دمای گوشی در طول اجرای بازی‌های سنگین می شود.

Redmi K50 Gaming Edition احتمالا به باتری 4700 میلی‌آمپرساعت مجهز می‌شود که از شارژ سریع 120 وات پیشتیبانی می‌‌کند؛ این سرعت شارژ یعنی گوشی در عرض 17 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

شایعاتی که پیش از این توسط Panda is bald منتشر شده بود، از ابعاد این گوشی خبر می‌دادند. اینطور که به نظر می‌رسد، نسخه گیمینگ ردمی کی 50 در ابعاد 162 × 76.8 × 8.45 میلی‌متر ساخته می‌شود و 210 گرم وزن دارد. این گوشی از نمایشگر 6.67 اینچی OLED بهره می‌برد و رزولوشن آن Full HD+ خواهد بود.

اما درباره مشخصات دوربین ردمی K50 Gaming Edition باید گفت یک لنز 16 مگاپیکسلی در نمای اصلی موبایل قرار دارد. در پنل پشتی هم یک لنز 48 یا 64 مگاپیکسلی اصلی در کنار لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

اخیرا مشخصات نسخه استاندارد ردمی کی 50 در گیک‌بنچ رویت شد. این گوشی با تراشه اسنپدراگون 870 و شارژ شریع 67 وات همراه می‌شود. گران‌ترین نسخه از این گوشی با رم 12 گیگابایتی به بازار می‌آید. همچنین گفته می‌شود که اندروید 12 و MIUI 13 به صورت پیش‌فرض روی این گوشی‌ها اجرا می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ردمی K50 گیمینگ ادیشن با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر