coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین هتل های شیراز با قیمت مناسب

شیراز یکی از دیدنی‌ ترین شهرهای ایران است که روزانه گردشگران و مسافران بی‌شماری را به سمت خود می‌کشاند. در این شهر خوش آب و هوا، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید به راحتی از تمام آن‌ها بازدید کنید. برای اقامت در این شهر می‌توانید هتل‌های زیادی را انتخاب کنید اما برای داشتن سفری راحت و به یادماندنی بهتر است بهترین هتل های شیراز را بشناسید و یکی از آن‌ها را رزرو کنید.

هتل‌های شهر شیراز اغلب باکیفیت هستند و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. در واقع باتوجه به تعداد بالای اقامتگاه‌ها و هتل‌های موجود در این شهر، ممکن است اغلب مسافران هنگام انتخاب دچار مشکل و سردرگمی شوند و نتوانند یک گزینه مناسب را انتخاب کنند. از این رو ما قصد داریم در ادامه مقاله به معرفی ایده‌آل ترین و مناسب ترین هتل‌های شیراز بپردازیم، پس تا انتهای مطلب همراه ما بمانید.

یکی از ویژگی‌های مثبت شهر شیراز این است که به دلیل پتانسیل بالای گردشگری، ترمینال‌ها و شرکت‌های مسافربری متعددی به‌صورت فعال در این شهر حضور دارند و تهیه بلیط شیراز بسیار آسان است. وب‌سایت پایانه‌ها دسترسی به امکانات مختلف برای تهیه بلیط شیراز به مقصد‌های مختلف و بالعکس را‌ به‌سادگی فراهم کرده است.

معرفی چند نمونه از معروف ترین و بهترین هتل های شیراز

بی‌شک یکی از دغدغه‌های اغلب مسافران هنگام برنامه‌ ریزی کردن برای سفری راحت، انتخاب اقامتگاه و هتل مناسب است. به‌ طور معمول در هر شهری طیف گسترده‌ای از هتل‌ها در دسترس هستند و مسافران می‌توانند انتخاب‌های متنوعی داشته باشند. در شهر شیراز نیز هتل‌های لوکس و سنتی بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها به استراحت بپردازید.

بنابر این اگر می‌خواهید با چند مورد از به‌ صرفه ترین و بهترین هتل های شیراز بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

هتل شیرازیس شیراز - بهترین هتل های شیراز با قیمت مناسب
هتل شیرازیس شیراز – بهترین هتل های شیراز

هتل شیرازیس

هتل شیرازیس یکی از بهترین هتل‌هایی است که می‌توانید در شهر شیراز برای خود رزرو کنید و اقامتی به یادماندنی داشته باشید. این هتل 3 ستاره در نزدیکی خیابان رودکی احداث شده‌ است و موقعیت مکانی فوق‌ العاده عالی دارد. در واقع با اقامت در هتل شیرازیس می‌توانید دسترسی راحتی به مجتمع‌های مختلف، رستوران‌ها و کافه‌های دنج، مکان‌های تاریخی و دیدنی داشته باشید.

این هتل زیبا در 6 طبقه بنا شده‌ است و 50 اتاق مجهز دارد. در هر کدام از این اتاق‌ها نیز امکانات رفاهی بسیار مناسبی برای مسافران در نظر گرفته شده‌ است. پرسنل هتل شیرازیس نیز به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پذیرایی از میهمانان هستند و سعی می‌کنند اقامتی فوق العاده برای مسافران فراهم نمایند.

هتل بزرگ شیراز

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره‌ای که امکانات رفاهی بی‌نظیری را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد، هتل بزرگ شیراز است. این هتل در نزدیکی بلوار آیت‌ الله ربانی جای گرفته‌ است و فاصله کمی با آرامگاه شاه‌ چراغ، آرامگاه حافظ، آرامگاه کوروش، فرودگاه شیراز، باغ ارم، آرامگاه سعدی، باغ جهان نما و دروازه‌ قرآن دارد.

این هتل جزو بهترین هتل های شیراز به شمار می‌رود و اتاق‌ها و سوئیت‌های آن همگی بسیار لوکس و شیک هستند. در هتل بزرگ شیراز، یک رستوران و کافی شاپ دنج نیز وجود دارد که می‌توانید در آن‌ جا انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، انواع نوشیدنی‌ها و دسر های مختلف را میل کنید.

علاوه‌بر رستوران و کافی شاپ، در این هتل یک سالن بدنسازی نیز وجود دارد که می‌توانید در آن‌ جا به ورزش بپردازید و اوقات خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنید. از دیگر امکانات مهم هتل بزرگ شیراز می‌توان پارکینگ 4 طبقه آن را نام برد. افرادی که با خودروی شخصی به شهر شیراز سفر می‌کنند، می‌توانند با خیال راحت خودروهای‌شان را در پارکینگ هتل پارک کنند و دیگر نگرانی بابت پیدا کردن جای پارک نداشته باشند.

هتل نیایش - بهترین هتل های شیراز با قیمت مناسب
هتل نیایش

هتل نیایش

یکی دیگر از دنج ترین هتل‌هایی که می‌توانید در شهر شیراز برای اقامت انتخاب کنید، هتل 2 ستاره نیایش است. این هتل از منظره‌ای بسیار دل‌نشین برخوردار است و افرادی که به آن جا بروند می‌توانند زیبایی‌های فوق‌العاده‌ای را مشاهده کنند.

هتل نیایش رو به روی امامزاده بی‌بی دختران واقع شده است و با آرامگاه شاه چراغ، آرامگاه کوروش، آرامگاه حافظ و باغ ارم فاصله کمی دارد. این هتل دارای یک حیاط بسیار باصفا است که در آن درخت‌ها، حوض، آب‌نما و پنجره‌های رنگی زیادی دیده می‌شود.

هتل نیایش جزو ارزان ترین هتل های شیراز با قیمت مناسب محسوب می‌شود و امکانات عالی دارد. در این هتل تاریخی، یک چایخانه سنتی و رستوران نیز وجود دارد که می‌توانید به همراه خانواده‌تان در آن‌ جا چای‌های عطری و غذاهای لذیذی را نوش جان کنید.

هتل ستارگان

هتل ستارگان شیراز در تقاطع خیابان آزادی و ارم جای گرفته‌ است و موقعیت مکانی عالی دارد. این هتل 4 ستاره، معماری داخلی مدرن دارد و امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

در هر یک از اتاق‌های هتل ستارگان امکاناتی همچون تخت خواب و مبلمان راحتی، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، کمد لباس، لوازم بهداشتی یک‌بار مصرف، حوله، دمپایی و… وجود دارد و مهمانان می‌توانند به‌ راحتی از تمام آن‌ها بهره بگیرند.

هتل هما - بهترین هتل های شیراز با قیمت مناسب
هتل هما – بهترین هتل های شیراز

هتل هما

یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز که تاکنون نظر مسافران زیادی را به خود جلب کرده‌ است، هتل هما نام دارد‌. این هتل در خیابان مشکین فام جنب پارک آزادی واقع‌ شده است و فاصله بسیار کمی با حمام وکیل، آرامگاه حافظ، راه‌آهن، آرامگاه شاه‌ چراغ، مراکز خرید مختلف و باغ جهان نما دارد.

هتل هما در 8 طبقه بنا شده‌ است و در آن حدود 212 اتاق و 22 سوئیت بسیار مجهز وجود دارد. تمام اتاق‌های هتل هما منظره‌ای رو به باغ و کوه دارند و شما می‌توانید با اقامت در آن‌ها از طبیعتی بسیار جذاب دیدن نمایید. در این هتل مجهز، چند رستوران نیز وجود دارد که میهمانان می‌توانند در آن‌ جا هر نوع غذا یا نوشیدنی که خواستند را سفارش دهند و نوش‌ جان کنند.

هتل رویال

این مجموعه از امکانات و خدمات فوق‌ العاده عالی برخوردار است و پرسنل آن نیز سعی می‌کنند بهترین خدمات را به میهمانان ارائه دهند. هتل 4 ستاره رویال در بلوار آیت‌ الله ربانی جای گرفته است و فاصله بسیار کمی با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر دارد. این هتل در 6 طبقه بنا شده‌ است و 44 اتاق مجهز دارد.

از جمله مهم‌ترین امکانات هتل رویال شیراز می‌توان کافی‌نت، رستوران، مجموعه ورزشی، سرویس اتاق، کافی شاپ، پارکینگ مسقف و سالن کنفرانس را نام برد. همچنین بهتر است بدانید هتل رویال آخرین‌ بار در سال 1393 برای ارائه خدماتی کامل‌تر به مهمانان، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است‌‌.

هتل پارسیان - بهترین هتل های شیراز
هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان نیز یکی دیگر از ارزان ترین هتل های شیراز با قیمت مناسب است که در سال 1371 تاسیس شده‌ است و امکانات بی‌نقصی دارد. این هتل در خیابان رودکی قرار گرفته‌ است و افرادی که در آن اقامت کنند می‌توانند دسترسی راحتی به ارگ کریم‌ خان و بازار وکیل داشته باشند.

در هتل پارسیان حدود 62 اتاق و سوئیت وجود دارد که تمام آن‌ها دارای امکانات رفاهی فوق‌ العاده‌ای برای مهمانان هستند. ازجمله امکانات عمومی هتل پارسیان نیز می‌توان رستوران ایرانی، کافی شاپ، دستگاه خودپرداز، فروشگاه فروش صنایع دستی و پارکینگ را نام برد.

هتل چمران

یکی دیگر از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های شیراز که روزانه مسافران زیادی برای اقامت به آن‌ جا می‌روند، هتل چمران نام دارد. این هتل در بلوار چمران جای گرفته‌ است و فاصله بسیار کمی با آرامگاه شاه‌ چراغ، فرودگاه شیراز، باغ ارم، راه‌آهن، ارگ کریم‌ خان، بازار وکیل، آرامگاه سعدی و آرامگاه کوروش دارد.

این هتل که به عنوان یکی از بهترین هتل های شیراز شناخته شده‌ است، دارای امکانات عالی همچون استخر، سونا، جکوزی، سالن‌های ورزشی، رستوران، سفره‌خانه‌ سنتی، کافی ‌شاپ و پارکینگ است.

هتل چمران در ساختمانی 23 طبقه‌ای احداث شده‌ است و با اقامت در طبقات بالای آن می‌توانید چشم‌ انداز بی‌نظیری از شهر زیبای شیراز داشته باشید. در هر کدام از اتاق‌های هتل نیز امکانات متنوعی وجود دارد که میهمانان می‌توانند به‌ راحتی از آن‌ها بهره بگیرند و اقامتی فوق العاده داشته باشند.

هتل آریوبرزن - بهترین هتل های شیراز
هتل آریوبرزن – بهترین هتل های شیراز

هتل آریوبرزن

این هتل در سال 1379 احداث شده‌ است اما در سال 1390 برای کامل‌تر شدن امکانات، آن را مورد بازسازی قرار داده‌اند. هتل آریوبرزن در 5 طبقه احداث شده‌ است و 51 واحد اقامتی و اتاق دارد. هتل آریوبرزن در نزدیکی باغ ارم واقع شده‌ است و موقعیت مکانی بسیار عالی دارد.

از جمله امکانات و خدمات مهم این هتل می‌توان صندوق امانات، خشکشویی، سرویس اتاق، اینترنت رایگان در لابی، اینترنت رایگان در اتاق‌ها، خدمات تهیه بلیط، آژانس مسافرتی، پارکینگ، تاکسی‌ سرویس، تلویزیون، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدار باش، ترانسفر با هزینه، سالن بیلیارد، کافی شاپ و دستگاه خودپرداز را نام برد.

در واقع اگر شما هم می‌خواهید یکی از بهترین هتل های شیراز را برای اقامت انتخاب کنید، بهتر است هتل آریوبرزن را هم در لیست اولویت‌های‌تان قرار دهید و حتما اقامت در این هتل معروف را تجربه کنید.

هتل زندیه

هتل 5 ستاره‌ زندیه یکی از هتل‌های معروف در خیابان هجرت است که معماری سنتی ایرانی بسیار جذابی دارد. این هتل 3 طبقه دارای 75 اتاق و سوئیت مجلل است که در آن‌ها امکانات بسیار ویژه‌ای برای میهمانان در نظر گرفته شده‌ است.

در هتل زندیه شیراز امکانات تفریحی و رفاهی دیگری همچون استخر، سالن بدنسازی، سونا، رستوران سنتی، رستوران فرنگی، پارکینگ، فروشگاه فروش صنایع دستی و سوغاتی نیز وجود دارد که مهمانان می‌توانند از آن‌ها بهره بگیرند.

هتل پرسپولیس - بهترین هتل های شیراز
هتل پرسپولیس

هتل پرسپولیس

یکی دیگر از ارزان ترین هتل های شیراز با قیمت مناسب که خدمات بی‌نظیری را به مهمانان خود ارائه می‌دهد، هتل پرسپولیس نام دارد. این هتل 5 ستاره در مرکز شهر واقع‌ شده است و فاصله بسیار کمی با مکان‌های دیدنی مهم دارد.

هتل پرسپولیس در 7 طبقه بنا شده‌ است و حدود 104 اتاق و سوئیت برای اقامت مهمانان دارد. در هر کدام از این اتاق‌ها نیز امکانات رفاهی همچون حمام، تخت خواب، مبلمان، کمد لباس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، ملحفه‌های نو، تلویزیون، صندوق امانات و… وجود دارد.

در هتل پرسپولیس شیراز، یک کافی شاپ لوکس و شیک نیز وجود دارد که می‌توانید در آن‌ جا انواع دسر، نوشیدنی‌های سرد و گرم را برای خود سفارش دهید و نوش جان کنید.

هتل کریم‌ خان

هتل کریم‌ خان در خیابان رودکی شهر شیراز واقع‌ شده است و معماری جذاب به سبک قدیمی و آجری دارد. این هتل در سال 1392ساخته شده‌ است و 63 اتاق مجهز دارد که در 6 طبقه جای گرفته‌اند. اتاق‌های هتل کریم خان بسیار دلنشین و دلباز هستند و با اقامت در آن‌ها می‌توانید در آرامش به استراحت بپردازید.

اقامتگاه جذاب کریم خان موقعیت مکانی بی‌نظیری دارد و مهمانانی که در آن جا اقامت کنند، می‌توانند دسترسی راحتی به مکان‌های دیدنی مهم مختلف داشته باشند. از جمله این مکان‌های مهم می‌توان فرودگاه شیراز، باغ ارم، ترمینال اتوبوس‌رانی، ایستگاه راه‌آهن، آرامگاه‌ حافظ، پارک‌های سرسبز، بازارهای تاریخی، مجتمع‌ خریدهای لوکس، آرامگاه کوروش و باغ جهان نما را نام برد.

هتل پارک سعدی - بهترین هتل های شیراز
هتل پارک سعدی – بهترین هتل های شیراز

هتل پارک سعدی

هتل پارک سعدی نیز یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز است که در نزدیکی باغ جهان نما جای گرفته و می‌توانید به راحتی آن را پیدا کنید. این هتل بی‌نظیر در سال 1341 ساخته شده است اما برای ارتقا کیفیت خدمات، در سال 1396 آن را بازسازی کرده‌اند. هتل پارک سعدی زیر بنایی حدود 4000 متر مربع دارد و تقریبا 53 اتاق و سوئیت را در خود جای داده است.

این هتل دارای یک رستوران بزرگ است که در آن انواع غذاهای ایرانی و بین المللی لذیذ سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند به راحتی هر آن چه که میل دارند را برای خود سفارش دهند و نوش جان کنند. کیفیت غذاهایی که در رستوران هتل پارک سعدی طبخ می‌شود بسیار بالا است و مطمئنا از امتحان‌ کردن آن‌ها لذت خواهید برد.

مسئولین نظافت نیز هر روز کار تمیزی اتاق‌ها را انجام می‌دهند تا مهمانان با خیالی آسوده به استراحت بپردازند و نگرانی بابت آلوده بودن لوازم موجود در اتاق‌ها نداشته باشند. پرسنل مجرب هتل پارک سعدی نیز به صورت شبانه روزی آماده پذیرش مهمانان داخلی و خارجی هستند و با روی خوش از مسافران استقبال می‌کنند.

پایانه ها ؛ ارائه‌دهنده بهترین خدمات و مطمئن‌ترین روش برای خرید آنلاین بلیط

پایانه‌ها معتبرترین سامانه تهیه و خرید بلیط اینترنتی اتوبوس، کرایه تاکسی و یا ارسال بار به سراسر کشور با بهترین شرایط است. فرایند خرید بلیط  از پایانه ها بسیار ساده است و همین مهم سبب شده تا پایانه‌ها یکی از پراستفاده‌ترین سامانه‌های بلیط‌ فروشی آنلاین باشد.

تیم بازارگاه به عنوان زیر مجموعه پایانه‌ها یکی از هاب‌های اصلی خرید و فروش بلیط در ایران است. یکی از خدمات جذابی که بازارگاه و پایانه‌ها ارائه می‌دهند، این است که برای مسافرت‌های خانوادگی و دسته جمعی نیز به سادگی می‌توانید از گزینه کرایه اتوبوس استفاده کنید و تجربه‌ای راحت،‌ اقتصادی و البته اختصاصی داشته باشید.

این سامانه در آستانه آغاز سال نو، خدمات گسترده‌ای را برای رفاه حال مسافران ارائه کرده که از جمله آنها می‌توان به آغاز روند پیش‌فروش بلیط برای سفرهای نوروزی اشاره کرد. از طریق این وب‌سایت می‌توانید از همین حالا، مقصد سفرهای نوروزی خود را انتخاب کرده و به‌راحتی، بلیط اتوبوس و سایر خدمات ویژه بازارگاه را برای خود و خانواده رزرو کنید.

سخن پایانی

به طور معمول انتخاب یک محل اقامت عالی در طول سفر به شهرهای توریستی نظیر شیراز خیلی راحت نیست، از این رو ما در این مقاله به بررسی بهترین هتل های شیراز پرداختیم تا بتوانید برای سفرتان برنامه ریزی بهتری داشته باشید و یک اقامت دلنشین را هم تجربه کنید.

نظر شما درباره بهترین هتل های شیراز با قیمت مناسب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر